Σε λίγες μέρες δίνεται σε κυκλοφορία το μεσαίο τμήμα του οδικού άξονα Ε65 από Τρίκαλα έως Ξυνιάδα (Λαμία). Κομβικής σημασίας έργο για τα Γρεβενά αφού...
με την ολοκλήρωσή του θα κάνει ασφαλέστερη την μετακίνηση από Δεσκάτη προς Γρεβενά και αντίστροφα, θα συνδέσει τα Γρεβενά με τη Θεσσαλία και θα μειώσει κατά πολύ το χρόνο μετάβασης στην Αθήνα.
Αξίζει να σημειωθεί όμως ότι ο τρόπος με τον οποίο χειρίστηκε η προηγούμενη Κυβέρνηση το έργο, ίσως και να αποτελεί παγκόσμια αρνητική πρωτοτυπία, αφού δημοπρατήθηκε ένας αυτοκινητόδρομος και στη συνέχεια αναθεωρήθηκε η σύμβαση και εξαιρέθηκαν η αρχή και το τέλος του αυτοκινητόδρομου. Δεν είναι το έγκλημα ότι αφαιρέθηκε ανορθολογικά η αρχή και το τέλος του αυτοκινητόδρομου. Είναι ότι προβλέφθηκαν νέες εγκρίσεις, ώστε στην ίδια σύμβαση, να εκκινήσει η αρχή και το τέλος του αυτοκινητόδρομου, άρα, όχι με τις τότε συνθήκες και με τους τότε ευρωπαϊκούς κανονισμούς στη νομοθεσία, αλλά με το τώρα.
Κατόπιν συστηματικής δουλειάς το Υπουργείο Υποδομών τεκμηρίωσε με απόλυτη ακρίβεια, σύμφωνα με αυτά που ζητά και η Ευρωπαϊκή Τράπεζα και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και μέχρι το τέλος του χρόνου, αφού ξεπεράστηκαν όλες οι γραφειοκρατικές διαδικασίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ξεκινάει το νότιο τμήμα του Ε-65 και μέσα στην επόμενη χρονιά θα ξεκινήσει και θα έχουμε και χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα για το βόρειο τμήμα του Ε-65.
Ήταν δίκαιο και λογικό και γίνεται πράξη!
με την ολοκλήρωσή του θα κάνει ασφαλέστερη την μετακίνηση από Δεσκάτη προς Γρεβενά και αντίστροφα, θα συνδέσει τα Γρεβενά με τη Θεσσαλία και θα μειώσει κατά πολύ το χρόνο μετάβασης στην Αθήνα.
Αξίζει να σημειωθεί όμως ότι ο τρόπος με τον οποίο χειρίστηκε η προηγούμενη Κυβέρνηση το έργο, ίσως και να αποτελεί παγκόσμια αρνητική πρωτοτυπία, αφού δημοπρατήθηκε ένας αυτοκινητόδρομος και στη συνέχεια αναθεωρήθηκε η σύμβαση και εξαιρέθηκαν η αρχή και το τέλος του αυτοκινητόδρομου. Δεν είναι το έγκλημα ότι αφαιρέθηκε ανορθολογικά η αρχή και το τέλος του αυτοκινητόδρομου. Είναι ότι προβλέφθηκαν νέες εγκρίσεις, ώστε στην ίδια σύμβαση, να εκκινήσει η αρχή και το τέλος του αυτοκινητόδρομου, άρα, όχι με τις τότε συνθήκες και με τους τότε ευρωπαϊκούς κανονισμούς στη νομοθεσία, αλλά με το τώρα.
Κατόπιν συστηματικής δουλειάς το Υπουργείο Υποδομών τεκμηρίωσε με απόλυτη ακρίβεια, σύμφωνα με αυτά που ζητά και η Ευρωπαϊκή Τράπεζα και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και μέχρι το τέλος του χρόνου, αφού ξεπεράστηκαν όλες οι γραφειοκρατικές διαδικασίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ξεκινάει το νότιο τμήμα του Ε-65 και μέσα στην επόμενη χρονιά θα ξεκινήσει και θα έχουμε και χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα για το βόρειο τμήμα του Ε-65.
Ήταν δίκαιο και λογικό και γίνεται πράξη!
Ν.Ε. ΣΥΡΙΖΑ Γρεβενών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου