Καλείστε σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 65 & 67 του Ν. 3852/2010 (Φ.Ε.Κ. 87/Α/2010), να προσέλθετε στην 2η τακτική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Γρεβενών, που θα γίνει στις...
12 Φεβρουαρίου 2018 ημέρα Δευτέρα και ώρα 17:00 στο Δημαρχείο (αίθουσα συνεδριάσεων Δημοτικού Συμβουλίου), με θέματα ημερήσιας διάταξης:
12 Φεβρουαρίου 2018 ημέρα Δευτέρα και ώρα 17:00 στο Δημαρχείο (αίθουσα συνεδριάσεων Δημοτικού Συμβουλίου), με θέματα ημερήσιας διάταξης:
Διεύθυνση
Διοικητικών Υπηρεσιών
Θέμα 1ο
|
Προγραμματισμός πρόσληψης έκτακτου προσωπικού έτους 2018
|
Θέμα 2ο
|
Πρόσληψη προσωπικού με δίμηνη σύμβαση για την αντιμετώπιση κατεπειγουσών
εποχικών αναγκών στην Υπηρεσία Καθαριότητας
|
Θέμα 3ο
|
Ορισμός εκπροσώπων του Δήμου Γρεβενών
για την συμμετοχή στην Έκτακτη Γενική Συνέλευση των μετόχων της ΔΙΑΔΥΜΑ Α.Ε.”
|
Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών
Θέμα 4ο
|
Διαγραφή οφειλών από τους Χρηματικούς Καταλόγους του
Δήμου Γρεβενών
|
Θέμα 5ο
|
Έγκριση του 1ου σχεδίου αναμόρφωσης του προϋπολογισμού
του Δήμου οικονομικού έτους 2018 (επικαιροποίηση), όπως προτάθηκε από την
Οικονομική Επιτροπή
|
Θέμα 6ο
|
Εφάπαξ καταβολή οικονομικής ενίσχυσης
από το πρόγραμμα “Α΄ Κοινωνικών Βοηθειών/έκτακτες οικονομικές ενισχύσεις”
|
Θέμα 7ο
|
Παραχώρηση χρήσης αίθουσας του Δημοτικού Σχολικού
Κτιρίου (Νηπιαγωγείου) της Τ.Κ. Μεγάρου Δήμου Γρεβενών (αίτημα Συλλόγου Νέων
Μεγάρου)
|
Θέμα 8ο
|
Συναινετική λύση της σύμβασης μίσθωσης του Δημοτικού
καταστήματος στην Τ.Κ. Προσβόρου Δήμου Γρεβενών (αίτημα Βασιλικής Δελημήτρου
του Θωμά) και την εκ νέου εκμίσθωσή του
|
Θέμα 9ο
|
Αποδοχή τιμολογίων ετών 2016 και 2017
|
Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών
Θέμα 10ο
|
Ορισμός ενός
Δημοτικού Συμβούλου για την Επιτροπή Παραλαβής έργων δαπάνης άνω των 5.869,41
€ (χωρίς ΦΠΑ) για το έτος 2018
|
Θέμα 11ο
|
Ορισμός δύο (2)
Δημοτικών Συμβούλων για την Επιτροπή Παραλαβής μικρών έργων – εργασιών
συντήρησης δαπάνης μέχρι 5.869,41 € (χωρίς ΦΠΑ) για το έτος 2018
|
Ο Πρόεδρος του Δ.Σ.
Αχιλλέας Πασχαγιαννίδης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου