Όταν καθαρίζει το τραπέζι όμως, ξεσπάει σε κλάματα για αυτό που βλέπει!
Δεν κάνει καλό σε κανέναν να περιμένει συνεχώς το...
χειρότερο από τους ανθρώπους. Το να βάλεις στην άκρη τις δικές σου προκατειλημμένες απόψεις και να ανοίξεις τα μάτια σου για να δεις το καλύτερο στους άλλους μπορεί να αλλάξει την όλη προοπτική και να επηρεάσει την στάση σου. Αυτή η ιστορία είναι το τέλειο παράδειγμα γι’αυτό.
Μία μέρα, σε μία αρκετά συνωστισμένη καφετέρια, ένα νεαρό αγόρι που δεν μπορούσε να είναι παραπάνω από δέκα ετών μπήκε μέσα κι έκατσε σε ένα τραπέζι. Η σερβιτόρα κοίταξε το τραπέζι και ήταν ενοχλημένη όταν τον είδε, γιατί ήξερε ότι δεν μπορούσε να παραγγείλει πολλά και υπήρχε μία μεγάλη ουρά από κόσμο που θα άφηνε πολλά περισσότερα χρήματα από εκείνον.
Γνωρίζοντας όμως ότι έπρεπε να του σερβίρει ούτως ή άλλως, η σερβιτόρα πήγε προς το παιδί, με ένα σημειωματάριο στο χέρι. Το νεαρό αγόρι την κοίταξε με αθώο βλέμμα πόσο κάνει ένα παγωτό με γαρνιτούρα. Εκείνη του απάντησε, “είναι 50 λεπτά.”
Το αγόρι ήταν ήσυχο για τη στιγμή, κάνοντας γκριμάτσα. Φαινόταν σαν να το σκέφτεται αρκετά. Με την υπομονή της να τελειώνει, η σερβιτόρα άρχισε να νιώθει ολοένα περισσότερα νεύρα. Τελικά, το αγόρι μίλησε ξανά και την ρώτησε πόσο κοστίζει ένα απλό παγωτό. Η σερβιτόρα, εμφανώς ενοχλημένη γιατί το αγόρι δεν μπορούσε να πληρώσει ακόμη και αυτό το παγωτό, απάντησε “Είναι 35 λεπτά”. Το αγόρι είπε ότι το θέλει.
Η σερβιτόρα εμφανώς ενοχλημένη, πήγε το παγωτό στο αγόρι μαζί με τον λογαριασμό του και έφυγε. Το αγόρι της χαμογέλασε και την ευχαρίστησε, έφαγε το φαγητό του, έβαλε κάποια κέρματα κάτω από την απόδειξη για να πληρώσει το φαγητό του κι έφυγε.
“Επιτέλους!” σκέφτηκε η σερβιτόρα, πηγαίνοντας να μαζέψει τα χρήματα και να καθαρίσει το τραπέζι, ώστε να κάτσουν οι επόμενοι πελάτες. Όμως, όπως μέτρησε στην πληρωμή του αγοριού, αντιλήφθηκε ότι είχε πληρώσει 50 λεπτά αντί για 35 που έκανε το παγωτό, τα 15 λεπτά ήταν για πουρμπουάρ. Αποφάσισε να μην πάρει το παγωτό με τη γαρνιτούρα που τόσο πολύ ήθελε, ώστε να μπορέσει να αφήσει πουρμπουάρ στην σερβιτόρα που μόνο ευγενική δεν ήταν μαζί του.
Περιττό να πω, η σερβιτόρα σοκαρίστηκε από την συμπεριφορά του αγοριού και αμέσως ένιωσε τύψεις για την αντιμετώπιση της στο αθώο αγόρι. Το δίδαγμα της ιστορίας; Βάλτε στην άκρη τις προκατειλημένες ιδέες και μην περιμένετε το χειρότερο από τους άλλους.
Δεν κάνει καλό σε κανέναν να περιμένει συνεχώς το...
χειρότερο από τους ανθρώπους. Το να βάλεις στην άκρη τις δικές σου προκατειλημμένες απόψεις και να ανοίξεις τα μάτια σου για να δεις το καλύτερο στους άλλους μπορεί να αλλάξει την όλη προοπτική και να επηρεάσει την στάση σου. Αυτή η ιστορία είναι το τέλειο παράδειγμα γι’αυτό.
Μία μέρα, σε μία αρκετά συνωστισμένη καφετέρια, ένα νεαρό αγόρι που δεν μπορούσε να είναι παραπάνω από δέκα ετών μπήκε μέσα κι έκατσε σε ένα τραπέζι. Η σερβιτόρα κοίταξε το τραπέζι και ήταν ενοχλημένη όταν τον είδε, γιατί ήξερε ότι δεν μπορούσε να παραγγείλει πολλά και υπήρχε μία μεγάλη ουρά από κόσμο που θα άφηνε πολλά περισσότερα χρήματα από εκείνον.
Γνωρίζοντας όμως ότι έπρεπε να του σερβίρει ούτως ή άλλως, η σερβιτόρα πήγε προς το παιδί, με ένα σημειωματάριο στο χέρι. Το νεαρό αγόρι την κοίταξε με αθώο βλέμμα πόσο κάνει ένα παγωτό με γαρνιτούρα. Εκείνη του απάντησε, “είναι 50 λεπτά.”
Το αγόρι ήταν ήσυχο για τη στιγμή, κάνοντας γκριμάτσα. Φαινόταν σαν να το σκέφτεται αρκετά. Με την υπομονή της να τελειώνει, η σερβιτόρα άρχισε να νιώθει ολοένα περισσότερα νεύρα. Τελικά, το αγόρι μίλησε ξανά και την ρώτησε πόσο κοστίζει ένα απλό παγωτό. Η σερβιτόρα, εμφανώς ενοχλημένη γιατί το αγόρι δεν μπορούσε να πληρώσει ακόμη και αυτό το παγωτό, απάντησε “Είναι 35 λεπτά”. Το αγόρι είπε ότι το θέλει.
Η σερβιτόρα εμφανώς ενοχλημένη, πήγε το παγωτό στο αγόρι μαζί με τον λογαριασμό του και έφυγε. Το αγόρι της χαμογέλασε και την ευχαρίστησε, έφαγε το φαγητό του, έβαλε κάποια κέρματα κάτω από την απόδειξη για να πληρώσει το φαγητό του κι έφυγε.
“Επιτέλους!” σκέφτηκε η σερβιτόρα, πηγαίνοντας να μαζέψει τα χρήματα και να καθαρίσει το τραπέζι, ώστε να κάτσουν οι επόμενοι πελάτες. Όμως, όπως μέτρησε στην πληρωμή του αγοριού, αντιλήφθηκε ότι είχε πληρώσει 50 λεπτά αντί για 35 που έκανε το παγωτό, τα 15 λεπτά ήταν για πουρμπουάρ. Αποφάσισε να μην πάρει το παγωτό με τη γαρνιτούρα που τόσο πολύ ήθελε, ώστε να μπορέσει να αφήσει πουρμπουάρ στην σερβιτόρα που μόνο ευγενική δεν ήταν μαζί του.
Περιττό να πω, η σερβιτόρα σοκαρίστηκε από την συμπεριφορά του αγοριού και αμέσως ένιωσε τύψεις για την αντιμετώπιση της στο αθώο αγόρι. Το δίδαγμα της ιστορίας; Βάλτε στην άκρη τις προκατειλημένες ιδέες και μην περιμένετε το χειρότερο από τους άλλους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου