Έχω την τύχη να δουλεύω με ανθρώπους οι οποίοι κάθε φορά που αποφασίζουν τα γράψουν το μακρύ τους και το κοντό τους, παίρνουν μια μεζούρα και...
αρχίζουν να μετράνε. Κάθονται στο πληκτρολόγιο, ξέροντας ότι αυτό είναι η αιτία που κάποιοι αντιφρονούντες τους χαρακτηρίζουν "τζάμπα μάγκες πίσω από μια οθόνη", στύβοντας το μυαλό τους για κάποιο αστείο που θα γραφτεί σε ένα κείμενο, με μόνη ελπίδα να διαβαστεί από έναν κόσμο που ίσως γελάσει ακόμη και αν διαφωνεί, μιας και είναι γραμμένο με τη σκέψη μιας αποδεκτής αισθητικής που δεν προσβάλλει, δεν λαϊκίζει και δεν παραπληροφορεί.
Η τύχη αυτή δεν είναι δεδομένη, μιας και δεκάδες άνθρωποι ατύχησαν να βρεθούν στις καρέκλες ενός θεάτρου, πληρώνοντας εισιτήριο για να ακούσουν φθηνό πατριωτικό παραλήρημα, από έναν αυτοπροσδιοριζόμενο κωμικό που αγαπήθηκε για τα άπταιστα ελληνικά του καθώς και για την εφευρετικότητα του στο να συνδυάζει συλλαβές, δίνοντας μας άρτιες προτάσεις, όπως "Α χα χου χα" και "Α χα καλο ε;;;".
Ο Μάρκος Σεφερλής λοιπόν, που έσπαγε πλάκα φορώντας παπιγιόν με αγόρια που φύλαγαν τα μπράτσα τους μέχρι να φύγει ο τοίχος, αποφάσισε ότι η κοινωνία περνάει μια τρομερή κρίση αξιών και ότι τον χρειάζεται. Έτσι, παραστάσεις επαναστατικής, σχεδόν αριστοφανικής προσέγγισης όπως οι "50 Αποχρώσεις to Greece" (για μπόλικο εμετό εδώ), "Πήρε τοστ το Σαββατόβραδο", "Σουλεϊμάρκ ο Μεγαλοπρεπής" και άλλες πολλές, έκαναν στην μπάντα για λίγο εκπαιδευτικό θέατρο.
αρχίζουν να μετράνε. Κάθονται στο πληκτρολόγιο, ξέροντας ότι αυτό είναι η αιτία που κάποιοι αντιφρονούντες τους χαρακτηρίζουν "τζάμπα μάγκες πίσω από μια οθόνη", στύβοντας το μυαλό τους για κάποιο αστείο που θα γραφτεί σε ένα κείμενο, με μόνη ελπίδα να διαβαστεί από έναν κόσμο που ίσως γελάσει ακόμη και αν διαφωνεί, μιας και είναι γραμμένο με τη σκέψη μιας αποδεκτής αισθητικής που δεν προσβάλλει, δεν λαϊκίζει και δεν παραπληροφορεί.
Η τύχη αυτή δεν είναι δεδομένη, μιας και δεκάδες άνθρωποι ατύχησαν να βρεθούν στις καρέκλες ενός θεάτρου, πληρώνοντας εισιτήριο για να ακούσουν φθηνό πατριωτικό παραλήρημα, από έναν αυτοπροσδιοριζόμενο κωμικό που αγαπήθηκε για τα άπταιστα ελληνικά του καθώς και για την εφευρετικότητα του στο να συνδυάζει συλλαβές, δίνοντας μας άρτιες προτάσεις, όπως "Α χα χου χα" και "Α χα καλο ε;;;".
Ο Μάρκος Σεφερλής λοιπόν, που έσπαγε πλάκα φορώντας παπιγιόν με αγόρια που φύλαγαν τα μπράτσα τους μέχρι να φύγει ο τοίχος, αποφάσισε ότι η κοινωνία περνάει μια τρομερή κρίση αξιών και ότι τον χρειάζεται. Έτσι, παραστάσεις επαναστατικής, σχεδόν αριστοφανικής προσέγγισης όπως οι "50 Αποχρώσεις to Greece" (για μπόλικο εμετό εδώ), "Πήρε τοστ το Σαββατόβραδο", "Σουλεϊμάρκ ο Μεγαλοπρεπής" και άλλες πολλές, έκαναν στην μπάντα για λίγο εκπαιδευτικό θέατρο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου