ΣΙΝΕ

Παρασκευή 9 Μαρτίου 2018

Γνωστή ηθοποιός αποκάλυψε: Μου αρέσει όταν ο σύντροφός μου, μου μαγειρεύει ντυμένος σέξι σερβιτόρα

Μα τι άλλο θα ακούσαμε πια στις συνεντεύξεις των celebrities;

Η γνωστή ηθοποιός αποκάλυψε πιπεράτες λεπτομέρειες της προσωπικής της ζωής. Αυτή την περίοδο...

διατηρεί δεσμό με έναν αρκετά νεότερο άντρα και μίλησε για τη σχέση τους. Η Πάμελα Άντερσον αναφέρθηκε στη σχέση της με τον Αντίλ Ραμί.

«Είναι φανταστικός. Φυσικά και τον αγαπώ. Ίσως δεν έπρεπε να μιλάμε γι’ αυτόν, επειδή δεν μπορώ, δεν έχω φίλτρο. Περνάω υπέροχα στη Γαλλία. Νοιάζομαι για εκείνον και τα πάμε καλά. Είναι σημαντικό να τα πηγαίνουμε καλά αυτήν τη στιγμή. Ποιος ξέρει πόσο καιρό θα κρατήσει;».
Και συμπλήρωσε μιλώντας στην εκπομπή «Morgan’s Life Stories»: «Μου αρέσει ο Ραμί να μου μαγειρεύει ντυμένος ως σέξι σερβιτόρα. Δεν ξέρει να μιλάει πολύ καλά αγγλικά, εγώ δεν μιλώ πολύ καλά γαλλικά, όμως υπάρχει η γλώσσα του σώματος, η γλώσσα του έρωτα. Μιλάμε για ένα άλλο επίπεδο επικοινωνίας που είναι πιο ουσιαστικό και βαθύ σε σύγκριση με τις λέξεις. Έχουμε κάτι το εκπληκτικό μεταξύ μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια: