ΣΙΝΕ

Παρασκευή 1 Ιουνίου 2018

Άφωνος ο Κοκλώνης με τη δήλωση της Σόφης Πασχάλη: Δείτε πόσα χρόνια είχε να κάνει σεξ

Η Σόφη Πασχάλη είναι μία αυθεντική yogα instractor, που γνωρίζει πως να ελέγχει τις ορμές της και διαθέτει αυτοπειθαρχία. 

Σε συνέντευξη της στο...
Νίκο Κοκλώνη, μας άφησε άφωνους με όσα αποφάσισε να αποκαλύψει, καθώς απέχει εδώ και 2 χρόνια τόσο από τη σύναψη σχέσεων όσο και από το sex: «Κατά τη διάρκεια που είχα αποφασίσει να μην είμαι σε σχέση, αποφάσισα να έχω αποχή και από το sex. One night stand δε θα έκανα ποτέ στη ζωή μου ούτως ή άλλως, είναι κάτι το οποίο δεν το έχω κάνει μέχρι τώρα, δεν μου έχει τύχει ποτέ να πάω με έναν άνθρωπο και να μείνει εκεί μία βραδιά, γειά σας, σας γνωρίσαμε. 

Η τελευταία μου σχέση ήταν πριν 3 χρόνια και άντεξα χωρίς sex 2 χρόνια. Δεν είναι κάτι τόσο περίεργο, να ξέρεις οι άνθρωποι της yoga το δοκιμάζουν αυτό κάποιες φορές στη ζωή τους για να ανέβουν πνευματικά. Δε ζορίστηκα καθόλου, το sex δεν είναι η μοναδική ηδονή στη ζωή. Είναι σαφέστατα 100%, αλλά με τον άνθρωπό σου, αυτόν ο οποίος είσαι ερωτευμένος. Χωρίς συναίσθημα για μένα αυτό δεν έχει καμία σημασία. Είμαι πάρα πολύ εγκεφαλική η άτιμη. Το υποκατάστατο στο sex είναι η σοκολάτα.»

Μίλησε ακόμη και για το βιβλίο που θα δημοσιεύσει, λέγοντας :«Έγραψα βιβλίο όσον αφορά την καταπίεση που έχουμε οι άνθρωποι μέσα μας και δεν τη βγάζουμε προς τα έξω και αυτό εν τέλει γίνεται αρρώστια. Αρρωσταίνει ο άνθρωπος και παθαίνει ψυχοσωματικά, γιατί στις μέρες μας περισσότερο ψυχοσωματικά παθαίνουμε όλοι, παρά να ασθενούμε πραγματικά, από το μυαλό μας».

Aκόμη, εξομολογήθηκε πως έχει πέσει θύμα θαυμαστή με εμμονικές τάσεις: «Ήταν ένας φανατικός θαυμαστής, ο οποίος με το που πήγαινα να μπω στο σπίτι τότε, ερχόταν και με έπιανε και μου έλεγε πρέπει να σου μιλήσω και πρέπει να με ακούσεις».

Δεν υπάρχουν σχόλια: