ΣΙΝΕ

Κυριακή 22 Ιουλίου 2018

Αυτή είναι η ηθοποιός που κρύβεται πίσω από το viral βίντεο για την προστακτικ

Χρειάστηκαν μόνο μερικές ώρες μέχρις ότου να γίνει viral: μιλάμε για το εκπληκτικό βίντεο μιας νεαρής γυναίκας η οποία -με πολύ χαρακτηριστικό τρόπο, όπως φαίνεται- ξεσπά κατά ενός...
γραμματικού λάθους που συχνά γίνεται.

Μιλάμε για το εκπληκτικό βίντεο που κομματιάζει την αύξηση στην προστακτική, το οποίο μπορείτε να απολαύσετε εδώ:


Τελικά, ωστόσο, φαίνεται ότι πίσω από το βίντεο κρύβεται μια εξαιρετικά ταλαντούχα νέα ηθοποιός, η Νατάσα Εξηνταβελώνη που την γνωρίσαμε μέσα από τη σειρά Ταμάμ και τώρα την απολαμβάνουμε μέσω των social media, όπου ποστάρει βιντεάκια με τα οποία αφενός δείχνει το υποκριτικό της ταλέντο και αφετέρου... παραδίδει και μαθήματα!

Απολαύστε εδώ τον απίθανο μονόλογό της:
«Να σας ρωτήσω εσάς τους επιβάτες. Εσάς. Την αύξηση που χρησιμοποιείτε στην προστακτική τη χρησιμοποιείτε για να με εξαντλήσετε; Να πάρετε και την τελευταία ρανίδα υπομονής, από πάνω μου; Για να με ξεζουμίσετε; Να μην έχω τίποτα άλλο να δώσω;

Λοιπόν να σοβαρευτούμε λίγο; Ακούω την άλλη να λέει ανέπνεε. Ανέπνεε βρε παιδί μου ανέπνεε. Με κουράζεις πολύ να σου εξηγήσω το γιατί και το πώς. Την επόμενη φορά θα πεις ανάπνεε. Κάντο έτσι για χατίρι δικό μου.

Προστατική ρε παιδί μου, δεν είναι αόριστος. Εντάξει την αύξηση τη χρησιμοποιούμε με φειδώ. Δεν ξέρεις; Απόφυγέ την. Γιατί δεν είπα απέφυγέ την; Ε; είμαι πιο χαζή εγώ; Είμαι ποιο χαζή που μιλάω πιο απλά;

Γιατί εκεί την πατάτε. Θέλετε να μάθετε να μιλάτε καλύτερα και μου βάζετε τη γενική όπου σταθείτε και βρεθείτε. Σαν να λέτε στη λαϊκή πέντε κιλά πατατών. Θα πέσει ντομάτα όχι πατάτα.

Σοβαρευτείτε, πάρτε μια γραμματική δεν κάνει κακό και ξεκινήστε να μελετάτε. Την έχετε κάνει την ελληνική τη γλώσσα ρόιδο. Ρόιδο!».

πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια: