ΣΙΝΕ

Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2018

Το τηλέφωνο 80χρονης κτυπούσε συνεχώς για ραντεβού !!!

– Ήταν καταχωρημένο σε ροζ αγγελία...

Το τηλέφωνο μίας 80χρονης καταχωρήθηκε κατά λάθος σε ροζ αγγελίες.


Η 80χρονη δέχονταν συνεχώς τηλεφωνήματα από άνδρες με… άγριες διαθέσεις. Η ηλικιωμένη μητέρα τριών παιδιών, τεσσάρων εγγονιών και τεσσάρων δισέγγονων μίλησε και περιέγραψε την «περιπέτειά» της.

«Με έπαιρναν τα βράδια και μου ζήταγαν ραντεβού. Δεν καταλάβαινα αυτά τα πράγματα. Δεν ξέρω τι θα πει «ροζ, άσπρο». Με έπαιρναν και τους έβριζα. Τα είχα χαμένα», δήλωσε χαρακτηριστικά η 80χρονη.

Όπως έχει συμπεράνει η ίδια, στη σχετική αγγελία μέσω της οποίας της ζητούν την «Νικολέτα», υπάρχει και φωτογραφία της.

«Πρέπει να την έχουν τη φωτογραφία μου. Είμαι λίγο χοντρούλα, με ξανθό το μαλλάκι μου και η φωτογραφία είναι θολή για να μην φαίνομαι, υπάρχει συγκεκριμένη εφημερίδα είναι για τέτοιου είδους αγγελίες.

Θέλω να πέσω από το μπαλκόνι μου. Με παρηγορεί λίγο που η συνείδησή μου είναι καθαρή», εξομολογήθηκε η χήρα στο «Καλημέρα Ελλάδα» και τον Γιώργο Παπαδάκη και διερωτήθηκε για ποιο λόγο το έκαναν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: