ΣΙΝΕ

Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2018

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΒΡΑΒΕΥΜΕΝΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΣΕΦ ΓΙΑΝΝΗ ΣΤΟΥΓΙΑΝΝΗ!!! (εικόνες)

Εχθές 20 Οκτωβρίου εγκαινιάστηκε η φωτογραφική έκθεση του φίλου κι ερασιτέχνη φωτογράφου Νίκου Τσιλίκη στο καφέ-μπάρ Κούνια Μπέλα στα Ιωάννινα. 

Θέλω να τον ευχαριστήσω για την εμπιστοσύνη του να...

αναλάβω τον μπουφέ της εκδήλωσης (Γαστρονομική επιμέλεια: Giannis Stougiannisκαι να συμμετέχω με το δικό μου τρόπο σε αυτό το όμορφο ταξίδι και σε ένα πολύ ιδιαίτερο χώρο που με φιλοξένησαν και τον οικοδεσπότη Γιώργο Μπέτση.

εικόνες από τα εγκαίνια...





Giannis Stougiannis
  • Η δουλειά μου δεν έχει ξέφρενα πάρτι τα Σαββατόβραδα.
  • Δεν έχει χαλαρά μεσημέρια τις Κυριακές.
  • Δεν έχει αργίες και γιορτές.
  • Η δουλειά μου δεν έχει ωράριο, ούτε πρόγραμμα.
  • Δεν έχει λαμπερά ρούχα, ακριβά παντελόνια και παπούτσια γυαλισμένα.
  • Δεν έχει μακιγιέζ και κομμωτές.
  • Δεν έχεις ανάγκη κάποιον για να μπεις.
  • Στη δουλειά μου ξεχωρίζεις μόνο με το ταλέντο και την αφοσίωση ,με χρόνο και θυσίες.
  • Είσαι αναγκασμένος να πετύχεις.
  • Και ας εγκλωβίζεται η επιτυχία μέσα σε τοίχους και ψυγεία.
  • Εγώ την δουλειά μου την διαλέγω.
  • Δεν περιμένω κάποιον να με διαλέξει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: