ΣΙΝΕ

Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2018

Κάνω καλές...πίτες-Χαμός στο ≪Πρωινό≫.

Απίστευτες ατάκες στο Πρωινό! Έπεσαν κάτω από τα γέλια!

Γνωστή Ελληνίδα τραγουδίστρια: «Ο άντρας μου με παντρεύτηκε γιατί κάνω καλές πίτες»

Και όμως το είπε!
Και όμως το είπε και μας άφησε με το στόμα ανοιχτό!

Η τραγουδίστρια συνάντησε τους δημοσιογράφους και όταν εκείνη την ρώτησαν για τη σχέση της με την κουζίνα, ήρθε η έκπληξη!«Μαγειρεύω πολύ. Θεσσαλονικιά αγάπη μου! Το είχα πάντα. Είχα μια γιαγιά που έκανε 2-3 φαγητά τη μέρα, εγώ με τη γιαγιά έρωτα, οπότε από πολύ μικρή ξέρω να μαγειρεύω πάρα πολλά. Ο άντρας μου λέει ότι με παντρεύτηκε γιατί κάνω καλές πίτες. Το πιστεύεις; Αλήθεια!», είπε η Θέλξη!


«Ο άντρας μου με παντρεύτηκε γιατί κάνω καλές πίτες»
Στο τραπέζι του Πρωινό οι ατάκες πήγαιναν κι ερχόντουσαν. Στο ακουστικό της παρουσιάστριας έφταναν διάφορες ατάκες, με αποτέλεσμα εκείνη να μην μπορεί να συνεχίσει την εκπομπή. ήταν ένα ξεκαρδιστικό στιγμιότυπο…

Πηγή
zappit

Δεν υπάρχουν σχόλια: