ΣΙΝΕ

Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2018

Ο Α. Πάτσης Στα Παραπολιτικά: «Τα Γρεβενά Στο Προσκήνιο, Στην Κορυφή Των Αποφάσεων Των Κέντρων Εξουσίας»

Μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης για την πορεία του στη ζωή και τη δικηγορία, για τον τόπο καταγωγής του τα Γρεβενά αλλά και για το ενδιαφέρον του για την πολιτική έδωσε ο γνωστός δικηγόρος Ανδρέας Πάτσης στην εφημερίδα «Παραπολιτικά».

Σε ερώτηση της δημοσιογράφου για το αν θα τον ενδιέφερε να είναι υποψήφιος στις επόμενες εκλογές ο Α. Πάτσης είπε πως «εάν θέλουμε να σταματήσουμε τον κατήφορο, να γυρίσουμε σελίδα και να δημιουργήσουμε προοπτική, απαιτείται μια πλήρης ανατροπή του πολιτικού σκηνικού. Έπειτα από δύο και πλέον δεκαετίες επαγγελματικής ενασχόλησης με τη δικηγορία, αισθάνομαι ότι η εμπειρία και οι γνώσεις που έχω αποκομίσει, μπορούν να μεταφραστούν σε προσφορά προς αυτή την κατεύθυνση. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, είναι ίσως η τελευταία ελπίδα μας, για να αντιστρέψουμε τη ζοφερή πραγματικότητα που βιώνουμε σαν λαός αυτή τη στιγμή, να αφήσουμε οριστικά πίσω μας την οικονομική κρίση και να μπορέσουμε να ατενίσουμε το μέλλον με χαμόγελο και αισιοδοξία. Στο πλαίσιο αυτό, έχω θέσει τον εαυτό μου στη διάθεση του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας, ο οποίος και θα λάβει τις τελικές αποφάσεις».
Όσον αφορά τον τόπο καταγωγής του ο Α. Πάτσης περιέγραψε πως γνώρισε τα Γρεβενά μέσα από την ιστορία της οικογενείας του. «Τα Γρεβενά είναι ο τόπος καταγωγής μου, είναι η πατρίδα μου. Μεγάλωσα με τις αναμνήσεις του πατέρα μου και των παππούδων μου, από την εποχή που ζούσαν στον ορεινό όγκο του νομού και συγκεκριμένα σε ένα μικρό χωριό, το Δοτσικό. Η όλη μου σχέση λοιπόν και η αγάπη μου για τα Γρεβενά, ξεκινάει μέσα από τις αναφορές της ίδιας μου της οικογένειας για τα παιδικά τους χρόνια και τη ζωή τους εκεί. Όταν έχασα τον πατέρα μου, αποφάσισα να επιστρέψω στις ρίζες μου και να ξαναπερπατήσω στα βήματα της οικογένειας μου. Έτσι βρέθηκα στα Γρεβενά και άρχισα σιγά σιγά να τα ανακαλύπτω και να τα αγαπώ και εγώ ο ίδιος. Άρχισα να αναπτύσσω προσωπικές σχέσεις, να χτίζω φιλίες, να ενδιαφέρομαι ουσιαστικά για τον τόπο και τα προβλήματά του. Παρά τις επαγγελματικές μου υποχρεώσεις θέλω και επιδιώκω να περνάω όσο το δυνατό περισσότερο χρόνο στα Γρεβενά, μου αρέσει να επισκέπτομαι τα πανέμορφα χωριά, να συνομιλώ με τους κατοίκους και να αφουγκράζομαι τις ανησυχίες τους»
Σε σχετική ερώτηση για το ποιο θα είναι το πρώτο του μέλημα στην περίπτωση που εκλεγεί βουλευτής Γρεβενών, ο γνωστός δικηγόρος είπε πως «τα Γρεβενά είναι ένας από τους φτωχότερους νομούς της χώρας, ένας νομός αδικημένος, που έχει άμεση ανάγκη μια ένεση ανάπτυξης, ένας νομός που βουλιάζει, ερημώνει και γερνά. Παράλληλα όμως είναι ένας πλούσιος τόπος, με πολλές προοπτικές και δυνατότητες ανάπτυξης. Δυστυχώς μέχρι σήμερα, κανείς δεν ασχολήθηκε πραγματικά, κανείς, δεν ανέπτυξε ένα ουσιαστικό σχέδιο έτσι ώστε τα Γρεβενά να αναδείξουν τον πλούτο τον οποίο έχουν και να μπουν σε μια τροχιά προόδου. Οι μέχρι τώρα επιλογές πολιτικών προσώπων που έχουν εκπροσωπήσει κεντρικά το νομό, έχουν αφήσει σταθερά τον τόπο σε ένα τέλμα, στο ίδιο σημείο. Οι όποιες λύσεις στα προβλήματα των κατοίκων αναζητούνται κάθε φορά που οι εκλογές είναι προ των πυλών και στη συνέχεια ξεχνιούνται χωρίς να υλοποιηθούν. Εάν μου δινόταν λοιπόν η ευκαιρία, θα προσπαθούσα να βοηθήσω τον τόπο μου και τους ανθρώπους του, να συνεισφέρω στην ανόρθωση του, φέρνοντας τα Γρεβενά στο προσκήνιο, στην κορυφή των αποφάσεων των κέντρων εξουσίας».

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: