ΣΙΝΕ

Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2019

Κώστας Βουτσάς: Ακόμα το κάνω «Στα 83 μου Αυτό κρατάει τη σχέση»

Ο τίτλος «αιώνιος έφηβος» του ανήκει δικαιωματικά. Ο λόγος για τον Κώστα Βουτσά, ο οποίος έρχεται να επιβεβαιώσει τον τίτλο αυτό για άλλη μία φορά. Σε πρόσφατες δηλώσεις του στο You, ο ηθοποιός δήλωσε: «Είμαι 83! Και είμαι ερωτευμένος με την Αλίκη Κατσαβού».

Όσον αφορά στις φωτογραφίες του με τη σύντροφό του σε τρυφερά τετ α τετ, ο Κώστας Βουτσάς είπε: «Βγήκαν κάποιοι δημοσιογράφοι και είπαν ότι το ήξερα, και ντροπή, και τέτοια… Δε με νοιάζει. Ξέρεις τι λέω; ‘Εκεί που είσαι ήμουν και εδώ που είμαι θα’ρθεις’».

Ο Κώστας Βουτσάς αναφέρθηκε και στο σχόλιο του Γιώργου Λιάγκα συγκεκριμένα: «Δεν καθόμαστε στο σπίτι, είμαστε συνεχώς έξω, πάμε σε μπαράκια, ταβέρνες, όποτε κάθομαι στο σπίτι είμαι ‘Ωχ και Ωχ’! Τη στιγμή που φιλούσα στο στόμα την Αλίκη έτσι νιώσαμε, έτσι κάναμε και δε θα δώσω λογαριασμό σε κανέναν. (…) Εγώ ‘καληνυχτάκιας’ δεν ήμουν ποτέ!».

Η σχέση του ηθοποιού με τις γυναίκες ποια είναι; Είναι μαχητικός; «Με τις γυναίκες είμαι περιποιητικός», δήλωσε και συνέχισε λέγοντας: «Σκέφτομαι τι δώρο θα τους κάνω, πώς θα τις ευχαριστήσω. Μου αρέσουν πολύ οι γυναίκες. Είμαι γυναικάς. Ξέρεις τι λέω; Ο Θεός με αγάπησε, γι’ αυτό μου έστειλε κόρες»!

Όσο για το σ@κσ, η απάντηση του ηθοποιού ήταν αφοπλιστική: «83 είμαι και ναι κάνω σ@κσ. Το σ2κσ κρατάει τη σχέση… με διάφορους τρόπους». Παράλληλα, ο Κώστας Βουτσάς αποκάλυψε τα… βοηθήματά του: «Πίνω σπιρουλίνες, βασιλικό πολτό, γύρη…».

Τέλος, ο ηθοποιός μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τη σύντροφό του: «Η Αλίκη κέρδισε τα παιδιά μου και την αγαπάνε. Και η αιτία που την αγαπούν είναι η ίδια, γιατί τα παιδιά λειτουργούν εγωιστικά με τους γονείς, τα δικά μου χτύπα ξύλο, δεν ήταν ποτέ! Την Αλίκη τη λατρεύουν τα παιδιά μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις