ΣΙΝΕ

Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2019

Πάρκαρε το αυτοκίνητό του σε θέση για ΑΜΕΑ...

Ο κύριος της φωτογραφίας (κύριος -τρόπος του λέγειν) πάρκαρε το αυτοκίνητό του σε θέση για ΑΜΕΑ. Εγώ μόλις είχα τελειώσει τα ψώνια του σούπερ μάρκετ κ έσερνα το βαρύ καρότσι.. 

Τον ρώτησα λοιπόν...
-με το που βγήκε απο το αυτοκίνητο κ βεβαιώθηκα πως δεν ειναι ανάπηρος- γιατί, ενώ υπάρχει πληθώρα θέσεων, παρκάρει σε εκεινη τη θεση. 

Η απάντηση αναμενόμενη: 1. Εχω αφήσει χώρο 2. Τι σας νοιάζει; Του εξηγησα (όχι ότι κατάλαβε) οτι χρειάζεται τόσο μεγάλο πλάτος σε αυτές τις θέσεις γιατι κατεβαίνει ραμπίτσα απο το αυτοκίνητο για να μπει το καροτσάκι. Δεν πτοήθηκε. Τελοσπάντων, εβγαλα (μπροστα του εννοείται) το κινητό κ του είπα πως θα βγαλω φωτο το αυτοκίνητό του. Μου είπε πως μου απαγορεύει, μου εξήγησε -με γνωστή χειρονομία- τί θα μου κάνει αν το κάνω. Του απάντησα πως γι' αυτο φτάσαμε εκεί που φτάσαμε ως χώρα. Πάλι δεν το κατάλαβε. 

Μάλιστα θύμωσε που πιστεύω πως εκείνος μπορεί να επηρεάζει ολη τη χώρα. Του είπα επίσης πως κρίμα για τα παιδιά του που έχουν τέτοιο παράδειγμα. Κ όταν άρχισε να φωνάζει πως μπορει να είναι κ ανάπηρος κ ναχει συνταξη αναπηρίας «οπότε θα δεις τι θα πάθεις», δεν παρέλειψα να τον ενημερώσω πως τώρα όντως κατάλαβα γιατί πάρκαρε σε θέση αναπήρων. Μόνο που η δική του αναπηρία δεν φαινόταν από την αρχή. 

Με αυτά και με αυτά, ζητώ την βοήθειά σας να τον μάθει όλη η Αττικη -τουλάχιστον.

Πάμε λοιπόν! Κοινοποιούμε!!!

ΠιΕς: Τον ίδιο έλεγα να τον κάνω crop αλλά μιας κ με απείλησε αρκετά, αν με βρείτε τεμαχισμένη, να ξέρετε ποιός το έκανε. (Καλά, όχι ότι δεν υπάρχουν κι άλλοι).

Δεν υπάρχουν σχόλια: