Στην απόσυρση διαφημιστικών μηνυμάτων τους από το YouTube προχώρησαν κορυφαίες εταιρείες, στον απόηχο της αποκάλυψης ότι κύκλωμα παιδόφιλων έχουν επιλέξει την...
πλατφόρμα για να χτίσουν δίκτυα ανταλλαγής πορνογραφικών links.
Αυτό γίνεται κάτω από βίντεο πασίγνωστων παιχνιδιών στο Youtube τα οποία προσελκύουν πολλά παιδιά. Ειδικότερα αναφορές έχουν γίνει για σχόλια με λινκ κάτω από βίντεο του γνωστού παιχνιδιού Fortnite το οποίο βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος πολλών παιδιών από την ηλικία των 8 ετών (ενώ το παιχνίδι είναι για παιδιά 12 ετών και άνω) μέχρι και έφηβους.
Ανάμεσα στα ονόματα που «κατέβασαν» τα διαφημιστικά τους από την πλατφόρμα συγκαταλέγονται η Nestlé, η Disney καθώς και η Epic Games, η οποία έχει δημιουργήσει το δημοφιλές παιχνίδι Fortnite και η οποία
Η απόφαση για την παύση της διαφημιστικής τους προβολής από το YouTube πάρθηκε μετά την αποκάλυψη ότι παιδόφιλοι επικοινωνούν μεταξύ τους χωρίς να γίνουν αντιληπτοί κάτω από τα σχόλια που υπάρχουν σε βίντεο που απευθύνονται σε μικρά παιδιά.
Το YouTube ανταποκρίθηκε άμεσα στις καταγγελίες, κλείνοντας μέσα σε δύο μέρες περισσότερα από 400 κανάλια που φιλοξενούσαν ανάρμοστα σχόλια.
Από την πλευρά του YouΤube, εκπρόσωπος της εταιρείας σχολίασε σχετικά με την απόφαση της Epic Games: «Οποιοδήποτε περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένων των σχολίων, που θέτει σε κίνδυνο ανηλίκους θεωρείται απαράδεκτο και ως εταιρεία έχουμε σαφή πολιτική που το απαγορεύει».
«Λαμβάνουμε άμεση δράση διαγράφοντας λογαριασμούς και κανάλια, αναφέροντας οποιαδήποτε παράνομη δραστηριότητα και απενεργοποιώντας τη δυνατότητα σχολιασμού σε δεκάδες εκατομμύρια βίντεο που περιέχουν ανηλίκους. Υπάρχουν κι άλλα που πρέπει να γίνουν και συνεχίζουμε να εργαζόμαστε ως προς τη βελτίωση των υπηρεσιών μας και τον γρηγορότερο εντοπισμό τέτοιων περιπτώσεων», πρόσθεσε .
πηγ
πλατφόρμα για να χτίσουν δίκτυα ανταλλαγής πορνογραφικών links.
Αυτό γίνεται κάτω από βίντεο πασίγνωστων παιχνιδιών στο Youtube τα οποία προσελκύουν πολλά παιδιά. Ειδικότερα αναφορές έχουν γίνει για σχόλια με λινκ κάτω από βίντεο του γνωστού παιχνιδιού Fortnite το οποίο βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος πολλών παιδιών από την ηλικία των 8 ετών (ενώ το παιχνίδι είναι για παιδιά 12 ετών και άνω) μέχρι και έφηβους.
Ανάμεσα στα ονόματα που «κατέβασαν» τα διαφημιστικά τους από την πλατφόρμα συγκαταλέγονται η Nestlé, η Disney καθώς και η Epic Games, η οποία έχει δημιουργήσει το δημοφιλές παιχνίδι Fortnite και η οποία
Η απόφαση για την παύση της διαφημιστικής τους προβολής από το YouTube πάρθηκε μετά την αποκάλυψη ότι παιδόφιλοι επικοινωνούν μεταξύ τους χωρίς να γίνουν αντιληπτοί κάτω από τα σχόλια που υπάρχουν σε βίντεο που απευθύνονται σε μικρά παιδιά.
Το YouTube ανταποκρίθηκε άμεσα στις καταγγελίες, κλείνοντας μέσα σε δύο μέρες περισσότερα από 400 κανάλια που φιλοξενούσαν ανάρμοστα σχόλια.
Από την πλευρά του YouΤube, εκπρόσωπος της εταιρείας σχολίασε σχετικά με την απόφαση της Epic Games: «Οποιοδήποτε περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένων των σχολίων, που θέτει σε κίνδυνο ανηλίκους θεωρείται απαράδεκτο και ως εταιρεία έχουμε σαφή πολιτική που το απαγορεύει».
«Λαμβάνουμε άμεση δράση διαγράφοντας λογαριασμούς και κανάλια, αναφέροντας οποιαδήποτε παράνομη δραστηριότητα και απενεργοποιώντας τη δυνατότητα σχολιασμού σε δεκάδες εκατομμύρια βίντεο που περιέχουν ανηλίκους. Υπάρχουν κι άλλα που πρέπει να γίνουν και συνεχίζουμε να εργαζόμαστε ως προς τη βελτίωση των υπηρεσιών μας και τον γρηγορότερο εντοπισμό τέτοιων περιπτώσεων», πρόσθεσε .
πηγ