Προβλήματα για γνωστή αεροπορική εταιρία της Νοτίου Αφρικής προέκυψαν μετά την αποκάλυψη πως ένας άνδρας που πιλοτάριζε επί 20 χρόνια αεροσκάφη της χώρας του δεν είχε...
δίπλωμα πιλότου!
Η ταυτότητα του «αυτοδίδακτου» πιλότου δεν αποκαλύφθηκε σε αντίθεση με την εταιρία για την οποία εργαζόταν (SAA) από το 1994. Υποχρεώθηκε σε παραίτηση και κατατέθηκε μήνυση σε βάρος του.
Όλοι όμως στρέφουν τα βέλη τους στην εν λόγω εταιρία που «απολογήθηκε» υποστηρίζοντας πως ο πιλότος τους είχε δηλώσει ότι είχε άδεια χειριστή εναερίων γραμμών (ATPL), ένα πτυχίο που δίνει στον κάτοχό του τη δυνατότητα να πιλοτάρει μεγάλα επιβατικά αεροσκάφη. Στην πραγματικότητα, είχε πτυχίο επαγγελματία χειριστή (CTL), για το οποίο απαιτείται λιγότερη εμπειρία. Αυτό όμως σημαίνει ότι θα μπορούσε να κυβερνά μόνο μικρά αεροσκάφη.
Η άδεια ATPL, η ανώτατη που μπορεί να λάβει ένας πιλότος, δίνεται μόνο αφού συμπληρώσει κανείς τουλάχιστον 1.500 ώρες πτήσεις, λάβει ειδική εκπαίδευση και περάσει από εξετάσεις.
Η απάτη του Νοτιοαφρικανού αποκαλύφθηκε όταν το Airbus A340-600, στο οποίο ήταν συγκυβερνήτης και κατευθυνόταν στη Γερμανία συνάντησε αναταράξεις και χρειάστηκε να κάνει μανούβρες. Όταν τελικά προσγειώθηκε, εξετάστηκαν οι διαδικασίες που είχε ακολουθήσει το πλήρωμα για την ασφάλεια του αεροσκάφους και των επιβατών και εκεί διαπιστώθηκε ότι ο ένας πιλότος δεν είχε την απαιτούμενη άδεια.
Η SAA ζητά να της επιστραφούν οι μισθοί, οι υπερωριακές αμοιβές και τα πριμ που δόθηκαν στον πιλότο με βάση την ψευδή δήλωσή του. Οι αρχές εξετάζουν επίσης το ενδεχόμενο να ανακαλέσουν και την άδεια CTL που του είχαν χορηγήσει.
ΑΠΕ
δίπλωμα πιλότου!
Η ταυτότητα του «αυτοδίδακτου» πιλότου δεν αποκαλύφθηκε σε αντίθεση με την εταιρία για την οποία εργαζόταν (SAA) από το 1994. Υποχρεώθηκε σε παραίτηση και κατατέθηκε μήνυση σε βάρος του.
Όλοι όμως στρέφουν τα βέλη τους στην εν λόγω εταιρία που «απολογήθηκε» υποστηρίζοντας πως ο πιλότος τους είχε δηλώσει ότι είχε άδεια χειριστή εναερίων γραμμών (ATPL), ένα πτυχίο που δίνει στον κάτοχό του τη δυνατότητα να πιλοτάρει μεγάλα επιβατικά αεροσκάφη. Στην πραγματικότητα, είχε πτυχίο επαγγελματία χειριστή (CTL), για το οποίο απαιτείται λιγότερη εμπειρία. Αυτό όμως σημαίνει ότι θα μπορούσε να κυβερνά μόνο μικρά αεροσκάφη.
Η άδεια ATPL, η ανώτατη που μπορεί να λάβει ένας πιλότος, δίνεται μόνο αφού συμπληρώσει κανείς τουλάχιστον 1.500 ώρες πτήσεις, λάβει ειδική εκπαίδευση και περάσει από εξετάσεις.
Η απάτη του Νοτιοαφρικανού αποκαλύφθηκε όταν το Airbus A340-600, στο οποίο ήταν συγκυβερνήτης και κατευθυνόταν στη Γερμανία συνάντησε αναταράξεις και χρειάστηκε να κάνει μανούβρες. Όταν τελικά προσγειώθηκε, εξετάστηκαν οι διαδικασίες που είχε ακολουθήσει το πλήρωμα για την ασφάλεια του αεροσκάφους και των επιβατών και εκεί διαπιστώθηκε ότι ο ένας πιλότος δεν είχε την απαιτούμενη άδεια.
Η SAA ζητά να της επιστραφούν οι μισθοί, οι υπερωριακές αμοιβές και τα πριμ που δόθηκαν στον πιλότο με βάση την ψευδή δήλωσή του. Οι αρχές εξετάζουν επίσης το ενδεχόμενο να ανακαλέσουν και την άδεια CTL που του είχαν χορηγήσει.
ΑΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου