ΣΙΝΕ

Τρίτη 12 Μαρτίου 2019

Γνωρίζοντας τον Ανδρέα Πάτση

Αυτοδημιούργητος, έμπειρος και επιτυχημένος δικηγόρος, με δραστηριότητα τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό και παράλληλα ενεργός και παρών στον τόπο καταγωγής του, τα Γρεβενά. 
Ο Ανδρέας Πάτσης μιλάει στον greveniotis.gr σε μια συνέντευξη για την πορεία του, την επαγγελματική του δραστηριότητα αλλά και την ενασχόληση του με την πολιτική.

Κ. Πάτση, η έλευσή σας στα Γρεβενά ανακάτεψε την «πολιτική σκακιέρα» καθώς ακούγεται έντονα πως θα είστε υποψήφιος με το κόμμα της Ν.Δ. στις επόμενες βουλευτικές εκλογές. Γιατί αποφασίσατε να μπείτε στο χώρο της πολιτικής; Και γιατί επιλέξατε τα Γρεβενά για να το κάνετε;

Καταρχήν ας διευκρινίσουμε πως δεν πρόκειται για «έλευση» στα Γρεβενά καθώς τα Γρεβενά είναι η πατρίδα μου. Το Δοτσικό υπήρξε η αφετηρία της οικογενείας μου, από εκεί ξεκίνησαν οι παππούδες μου και ο πατέρας μου την πορεία της ζωής τους. Η όλη μου αγάπη για τον τόπο λοιπόν, ξεκινάει μέσα από τις αναφορές και τις διηγήσεις της ίδιας μου της οικογένειας, πλέον όμως και εγώ ο ίδιος έχω αναπτύξει μια ιδιαίτερη σχέση με τον τόπο καταγωγής μου. Και στο σημείο αυτό έρχεται και η ενασχόληση μου με την πολιτική καθώς θέλω να προσφέρω στον τόπο μου, να συνεισφέρω στην ανόρθωση του και να βοηθήσω τους ανθρώπους του. Επίσης πάντα ήμουνα στον χώρο της πολιτικής. Είμαι πολιτικό ον, παρακολουθώ, συμμετέχω, σε όλη μου τη ζωή από τα μαθητικά και τα φοιτητικά μου χρόνια, δεν είμαι νεοεισερχόμενος στο χώρο της πολιτικής, έχω άποψη, έχω κρίση, έχω αντίληψη, έχω προτάσεις και έχω και διάθεση προσφοράς. Σε αυτό το πλαίσιο έχω θέσει τον εαυτό μου στη διάθεση του Προέδρου της Ν.Δ. ο οποίος και θα λάβει τις τελικές αποφάσεις με γνώμονα το καλό του Νομού.
Πολλοί γνωρίζουν τον Ανδρέα Πάτση σαν επιτυχημένο δικηγόρο,
λίγοι είναι όμως αυτοί που γνωρίζουν για την πορεία σας μέχρι σήμερα.

Υπήρξαν δύσκολες στιγμές και πως τις αντιμετωπίσατε;

Η πορεία σε ένα ιδιαιτέρως ανταγωνιστικό περιβάλλον δεν μπορεί παρά να είναι δύσκολη, ειδικά όταν είσαι αυτοδημιούργητος. Ξεκίνησα μόνος μου τη δικηγορία, χωρίς να έχω κάποιο οικογενειακό υπόβαθρο και επέλεξα να γίνω δικηγόρος, καθώς μου αρέσει να υπηρετώ το δίκαιο και να βοηθώ τους συνανθρώπους μου να το βρίσκουν, αυτό με ώθησε στη δικηγορία. Με αγάπη προς τη δουλειά μου, με εντιμότητα, με σωστές κινήσεις, με όραμα, μετά από μια μακρά διαδρομή 25 ετών, έχω κατορθώσει να έχω μια από τις μεγαλύτερες δικηγορικές εταιρείες στην Ελλάδα, με έδρα την Αθήνα και με γραφεία στη Θεσσαλονίκη, την Κρήτη και την Τουρκία που απασχολεί 120 άτομα προσωπικό. Τις δύσκολες στιγμές οι οποίες υπήρξαν και υπάρχουν τις αντιμετώπισα και τις αντιμετωπίζω με σκληρή δουλειά, με συνέπεια και με σοβαρότητα.

Η επαγγελματική σας δραστηριότητα εκτείνεται και πέραν των συνόρων της Ελλάδας. Έχουμε δει ότι έχετε έντονη δραστηριότητα στις Η.Π.Α. αλλά και στην Τουρκία.

Η ενασχόληση μου κυρίως με επιχειρήσεις, ξένα fund και τράπεζες διεύρυνε την επαγγελματική μου δραστηριότητα σαν δικηγόρος σε πάρα πολλές χώρες. Αρχικά ίδρυσα εταιρεία στην Τουρκία και επέκτεινα τις εργασίες μου εκεί, έχω αναπτύξει όμως και μια έντονη δραστηριότητα αλλά και προσωπικές σχέσεις με την Ελληνοαμερικανική κοινότητα και την ομογένεια. Επισκέπτομαι κάθε χρόνο τις Η.Π.Α. και μάλιστα είναι και ιδιαίτερα τιμητικό για εμένα ο εκάστοτε Πρόεδρος της Αμερικής να με καλεί και να παρευρίσκομαι στη μεγάλη εκδήλωση την οποία κάνει για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου. Σε όλες αυτές τις επαφές μου στο εξωτερικό, πέρα από την προσωπική μου ατζέντα, βασικό μου μέλημα είναι η προβολή του τόπου μας στο εξωτερικό και η προσέλκυση επενδύσεων έτσι ώστε να βοηθηθεί η χώρα, ιδιαίτερα τώρα σε αυτή τη δύσκολη οικονομική συγκυρία που διανύει.
Εσείς, σαν αυτοδημιούργητος επαγγελματίας αλλά και πατέρας καθώς έχετε δύο γιούς, πως πιστεύετε ότι θα πρέπει να κινηθούν οι νέοι; Ποια είναι η γνώμη σας για τα παιδιά που επιλέγουν να φύγουν από τη χώρα για ένα καλύτερο μέλλον, τι θα λέγατε στους νέους ανθρώπους;

Μέσα από τις συζητήσεις που κάνω με τα παιδιά μου βιώνω τον προβληματισμό και τη διάχυτη αβεβαιότητα της νέας γενιάς. Κατανοώ την ανάγκη των νέων να φύγουν από τη χώρα προς αναζήτηση κάτι καλύτερου, θα ήθελα όμως να προσπαθήσουν, να δώσουν μια ευκαιρία όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στον τόπο καταγωγής τους. Να ενισχύσουν την περιφέρεια και να δημιουργήσουν ευκαιρίες και για τους εαυτούς τους αλλά και για την κοινωνία στην οποία ζουν. Από την άλλη μεριά βέβαια, η πολιτεία θα πρέπει να δώσει όλα τα κίνητρα και να δημιουργήσει όλες τις υποδομές έτσι ώστε οι νέοι να έχουν συμφέρον, ενδιαφέρον και κίνητρο να παραμείνουν στην Ελλάδα.



Δεν υπάρχουν σχόλια: