ΣΙΝΕ

Παρασκευή 15 Μαρτίου 2019

Γνωστός Έλληνας ηθοποιός ραγίζει καρδιές: «Η μητέρα μου ήταν ψυχασθενής και η αδερφή μου ζει στο ψυχιατρείο»

Ο γνωστός ηθοποιός βρέθηκε απέναντι από τον Γρηγόρη Αρναούτογλου στο The 2night Show του Ant1 και προκάλεσε έντονο ενδιαφέρον με όσα εξομολογήθηκε

Μάλιστα ο ίδιος, μίλησε για τον πατέρα του, στον οποίο έχει μεγάλη αδυναμία αλλά και για την μητέρα του που είχε ψυχολογικά προβλήματα!

Ο Κώστας Φαλελάκης, τόνισε πως ένας από τους σημαντικότερους ίσως λόγους είναι πως τον αγαπά λόγω της στάσης που είχε προς την μητέρα του.

«Η μητέρα μου ήταν ψυχασθενής. Μεγαλώσαμε λίγο ζόρικα… Μπαινόβγαινε στα ψυχιατρεία. Ο πατέρας μου ποτέ δεν σκέφτηκε να την κλείσει μόνιμα σε ψυχιατρείο.

Τη φρόντιζε και όταν πέθανε δεν είχε νόημα η ζωή του. Στα 40 της είχαμε την κηδεία του», αποκάλυψε αρχικά ο ηθοποιός.

Ο Κώστας Φαλελάκης εξήγησε για τη μητέρα του: «Υποτροπίασε λίγο μετά που γεννήθηκα εγώ. Είμαι το δεύτερο παιδί.

Έχω έναν αδερφό μεγαλύτερο και μία αδερφή 9 χρόνια μικρότερη… που ακολούθησε την παράδοση της οικογένειας και ζει στο ψυχιατρείο.

Μεγάλωσα με αυτό τον φόβο. “Γιατί όχι σ’ εμένα”. Για αυτό ανέπτυξα έναν μηχανισμό εκλογίκευσης σπαστικό. Μερικές φορές μου έλεγε ο Μηνας: “Αμάν με αυτή την τετράγωνη λογική σου. Δεν συζητιούνται όλα!”.

Στην αμείλικτη κοινωνία του χωριού είσαι το “παιδί της τρελής”».

πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια: