ΣΙΝΕ

Τρίτη 9 Απριλίου 2019

Ανακοίνωση υποψηφιότητας Γιάννη Στουγιάννη - Βιογραφικό

Είμαι γεννημένος στις 21/04/1990 στο Μαρούσι Αττικής και διαμένω στα Γρεβενά τα τελευταία χρόνια. Το 2014 έχω εκλεγεί δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό του νυν δημάρχου Γρεβενών κυρίου Δασταμάνη.


Από το Φεβρουάριο του 2016 έως Σήμερα είμαι αντιπρόεδρος της ΔΕΚΕΓ Γρεβενών και στο πρόγραμμα Βοήθεια στο Σπίτι.

Επίσης από το Φεβρουάριο του 2016 έως Σήμερα είμαι υπεύθυνος στο Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών με Αναπηρίες (ΚΔΑΠ – μεΑ) Γρεβενών και πιστεύω είναι ιδιαίτερη τιμή να συναναστρέφομαι με αυτά τα παιδιά.
Από το Φεβρουάριο του 2017 έως και σήμερα διατελώ επιπλέον και γραμματέας του δημοτικού συμβουλίου του Δήμου Γρεβενών.

Από το 2016 είμαι πτυχιούχος του τμήματος ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας, ΤΕΙ Κοζάνης Παράρτημα Καστοριάς με κατεύθυνση στις Δημόσιες Σχέσεις
2015-2017 είμαι πτυχιούχος του τμήματος Τεχνικός Μαγειρικής Τέχνης - Αρχιμάγειρας (chef), ΙΕΚ Γρεβενών.

Το 2019 πήρα και την κρατική πιστοποίηση μαγειρικής ύστερα από εξετάσεις, στις οποίες συμμετείχα.

Σας επισυνάπτω και κάποιες από τις εκδηλώσεις στις οποίες μέσα από την μαγειρική μου προσπάθησα να αναδείξω το γαστρονομικό πλούτο που έχει ο τόπος μας και τα κατάφερα αρκετά χάρη στην αγάπη και στην στήριξη όλων σας .
Ιανουάριος 2017

Συμμετοχή στην 4η expotrof στην Αθήνα
• Κατάκτηση 3ου μεταλλίου στον 2ο ΠΑΝΕΛΗΝΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ GREEK CHEF "στο ζεστό πιάτο με ψάρι"
• Παρουσίαση παραδοσιακής πίτας από τα Γιάννενα μαζί με την Ένωση Γαστρονόμων
Μάιος 2017 Συμμετοχή στο φεστιβάλ γαστρονομίας με τίτλο detrop διεθνής έκθεση μαγειρικής όπου και στην συμμέτοχη μου βγήκα τρεις φορές τέταρτος
• Ζεστό πιάτο με ψάρι (όπου έκανα σολομό στον φούρνο με μανιτάρια)
• vegetable ζεστό πιάτο (δημιουργία φρικασέ με άγρια μανιτάρια Γρεβενών)
• πιάτο με σαλάτα

Υ.Γ.: Θα ήθελα να ανακοινώσω σε όλες τις φίλες και φίλους μου, ότι στις προσεχείς εκλογές τοπικής αυτοδιοίκησης θα κατέβω υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος Σμίξης Γρεβενών με συνδυασμό ΓΡΕΒΕΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΕΝΕΡΓΑ του νυν Δημάρχου Γρεβενών Κυρίου Δασταμάνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: