ΣΙΝΕ

Τετάρτη 22 Μαΐου 2019

ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΙΝΕΤΑΣ: ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΝΕΩΝ

Αξίζει να το διαβάσετε και σας προσκαλώ όλους να απαντήσετε

https://omadaneon.gr/%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BB%CE%AE-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%B5%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AD%CF%82/?fbclid=IwAR3f4FHS1dMWOh1jQ8dX2N5SQs5eyEDsxfB-xfR01-ft4jRGr66p1A87kHg

Μου ζητήθηκε χθες το βράδυ από αυτούς που οργάνωσαν την "ΟΜΑΔΑ ΝΕΩΝ ΓΡΕΒΕΝΩΝ" www.omadaneon.gr, να τους καταθέσω την γνώμη μου για την δημοσίευση που έκαναν για κάποια ερωτήματα προς όλους μας!

Υποψηφίους Δημάρχους του Δήμου Γρεβενών,
Υποψηφίους Δημοτικούς Συμβούλους του Δήμου Γρεβενών (εδώ ανήκω εγώ) εγώ θα έλεγα πως είναι προς όλους τους πολίτες των Γρεβενών και έτσι θέλω να απαντήσω!

Με απόλυτη ειλικρινά ΣΑΝ ΠΟΛΙΤΗΣ αυτής της πόλης που ζώ.

Όσον αφορά λοιπόν τα πρώτα 3 ερωτήματα για τις θέσεις.

α. Την πρόταση για την δημιουργία του Διαρκούς Δημοκοπικού Δήμου Γρεβενών,

β. Το Παρατηρητήριο Πολιτών

γ. Ειδικοί σύμβουλοι του Δήμου Γρεβενών

Απάντηση:

Τα ερωτήματα Δεν τα γνώριζα καν! ούτε τα είχα δει στο διαδίκτυο,θα είχα απαντήση εκείνη την στιγμή. Συμβουλευτικά θέλω σας πω (και λόγο επαγγέλματος) να παρατηρήσω πως πρέπει να επικοινωνείτε λίγο καλύτερα τις ιδέες και τις σκέψεις σας, επίσης μπορώ να σας βοηθήσω όποτε μου ζητηθεί.

Αφού λοιπόν τα διάβασα προσεκτικά, Συμφωνώ απόλυτα!

Αυτό που πρέπει να σκεφτούμε όμως είναι πως θα πεισθούν όλοι οι υπόλοιποι για να την εφαρμογή αυτών. Ο καλύτερος τρόπος είναι η καλή ενημέρωση!

δ. Σχετικά με τη συμφωνία των Πρεσπών,

Απάντηση:

Ξεκινάω με το δεύτερο σκέλος της ερώτησης για να καταλήξω.

Με ποιες δράσεις σας την υποστηρίξατε;

Αυτό που πιστεύω πως έπρεπε να κάνω είναι να προσπαθήσω να μοιραστώ με όλους την ενημέρωση που είχα για το όλο Θέμα και και με την ιδιότητά μου σαν Πρόεδρος του Πολιτιστικού συλλόγου "ΠΙΝΔΟΣ" πάντα με την σύμφωνη γνώμη του Δ.Σ. διοργανώσαμε μία ημερίδα στον χώρο του Συλλόγου.

Σας παραθέτω ενδεικτικά μια επιστολή :

Papadopoulos D. Efstathios

Γρεβενά, 28-1-2018
Συνόδευσα τους αντιπροέδρους Δυτικής Μακεδονίας κ. Δημήτριος Γιουματζίδης & Κεντρικής Μακεδονίας κ. Giorgos Dontsios και το μέλος του ΔΣ της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πολιτιστικών Συλλόγων Μακεδόνων κ. ΝίκοςΔημητρούσης στα Γρεβενά, στο πλαίσιο της καμπάνιας "Μακεδονία σημαίνει Ελλάδα". www.onomasia.gr
Μέσα στην κατάμεστη αίθουσα του Πολιτιστικού Συλλόγου Πίνδος και παρουσία του Μητροπολίτη κκ. Δαυίδ, έλαβε χώρα δημόσια διαβούλευση για τις εξελίξεις στο θέμα της ονομασίας των Σκοπίων. Το πάνελ των ομιλητών πλαισίωσε η κα. Αικατερίνη Παπαμιχαλάκη, θεολόγος.
Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια για την άριστη συνεργασία και φιλοξενία στον Πρόεδρο κ. Bainetas John, και όλα τα μέλη του Π. Σ. Πίνδος Γρεβενών που συντέλεσαν στην επιτυχία της ημερίδας.

και μια απο τις δημοσιεύσεις που έγιναν
https://greveniotis.gr/%CE%B3%CF%81%CE%B5%CE%B2%CE%B5%CE%BD%CE%AC/item/15582-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CF%8D%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CF%8C%CE%BB%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%B9-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AC-%CE%BE%CF%85%CF%80%CF%8C%CE%BB%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%B9?fbclid=IwAR2D_Az4yC1o2jf2snrk4VKZVyY_6nZIC66Lvj7V-G1G70Ll8Ioe8GWVKqI#.Wm4Uy1rFWgA.facebook ,

για πληρέστερη ενημέρωση μπορείτε να μπείτε στην σελίδα μας https://www.facebook.com/pindosdance/ για να δείτε και πότε έγινε χρονικά ποιοι συμμετείχαν και τι ειπώθηκε!

ε. Αντικαπνιστικός νόμος :

Απάντηση:

Είμαι φανατικός εξαρτημένος καπνιστής εδώ και 25 χρόνια

Δεν έχω καπνίσει πότε μέσα στο σπίτι μου, στο αυτοκίνητό μου εδώ και 16 χρόνια από την στιγμή που έμεινε η γυναίκα μου έγκυος και γεννήθηκαν τα παιδιά μου.

Απορώ με τον εαυτό μου πως είναι δυνατόν να κάπνιζα πριν σε εσωτερικούς χώρους.

Με ενοχλεί ακόμα και εμένα αυτό το σύννεφο που συναντάμε όλοι στους κλειστούς χώρους και πρέπει σαφώς να υπάρξει κάποιος με αληθινά κότσια! να εφαρμόσει τον ΝΟΜΟ!

Θα πρότεινα σε όλους τους Γρεβενιώτες καπνιστές λόγο του μεγάλου χειμώνα και του πολύ κρύου που έχουμε να εφοδιαστούν στα σπίτια τους Μανιτάρια θέρμανσης εξωτερικού χώρου (εγώ έχω στο μπαλκόνι)

Αυτά αγαπητοί φίλοι και σας εύχομαι καλή επιτυχία στην προσπάθειά σας να βρείτε απαντήσεις από όλους στα ερωτήματά σας!

Φιλικά Μπαϊνέτας Γιάννης


Υ.Γ.
Εγώ μπορώ να εν ταχθώ στην ομάδα νέων? 40 και κάτι...........9

Δεν υπάρχουν σχόλια: