ΣΙΝΕ

Τετάρτη 29 Μαΐου 2019

Ευχαριστήριο μήνυμα Κων/νου Ντίγκου

Φίλες και φίλοι Γρεβενιώτες...
Οφείλω ένα μεγάλο Ευχαριστώ σε όλους όσους με τίμησαν με την ψήφο τους!!!

Ο ΔΡΟΜΟΣ για το ΝΙΚΗΦΟΡΟ ΑΓΩΝΑ μας, δεν τελείωσε ακόμη... 
Συνεχίζεται... κάτι λίγο ακόμη...για την ΜΕΓΑΛΗ ΝΙΚΗ του Συνδυασμού μας
"ΓΡΕΒΕΝΑ - ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΕΝΕΡΓΑ", με το Γιώργο Δασταμάνη.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Δήμαρχο Γρεβενών ΓΙΩΡΓΟ ΔΑΣΤΑΜΑΝΗ για την τιμή που μου έκανε να με συμπεριλάβει στο ψηφοδέλτιό του και να συγχαρώ τους συνυποψήφιους μου για τον τίμιο, δίκαιο και ομαδικό αγώνα μας

Καλή και Δημιουργική θητεία σε όσους έχουν εκλεγεί. 

Θα "ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΕΝΕΡΓΑ", θα είμαι συμπαραστάτης τους και θα αγωνίζομαι με όλες μου τις δυνάμεις για το καλό του τόπου μας. 

Να ευχαριστήσω επίσης, όλους όσους στήριξαν την προσπάθειά μου στον όμορφο αυτό προεκλογικό αγώνα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: