ΣΙΝΕ

Τετάρτη 19 Ιουνίου 2019

Γιώργος Νούτσος: Στοιχίζομαι μαχητικά με τον Κυριάκο Μητσοτάκη και τον Ανδρέα Πάτση

Δέκα εννέα μέρες πριν τις εκλογές και η ώρα των αποφάσεων έφτασε... Τοποθετούμαι σαν ένας απλός πολίτης, δεν δίνω "γραμμές", εκφράζω τον εαυτό μου και μόνο...
και ίσως, όσους από τους φίλους μου, εκτιμούν και τιμούν εμπράκτως, διαχρονικά, την άποψή μου...

Ο λόγος μου θα είναι θετικός και ενωτικός. Αφήνω πίσω, όσα προηγήθηκαν της τελικής επιλογής των υποψηφίων και συμπαρατάσσομαι στην προσπάθεια της ΝΔ για το νέο Εθνικό αφήγημα που έχουμε ανάγκη.

Σέβομαι και τιμώ κάθε μια από τις τρεις υποψηφιότητες, που συναπαρτίζουν το ψηφοδέλτιο της ΝΔ στα Γρεβενά. Ξεπερνώ ενστάσεις που σε άλλο χρόνο και με άλλα δεδομένα προέβαλα. Παίρνω υπόψη μου το νέο σκηνικό που έχει διαμορφωθεί και μας καλεί να τοποθετηθούμε. Αξιολογώ την παρουσία, την προσφορά και τις δυνατότητες του κάθε υποψηφίου χωριστά και διαμορφώνω την τελική μου θέση...

Στοιχίζομαι μαχητικά με τον Κυριάκο Μητσοτάκη και τον Ανδρέα Πάτση και δίνουμε μαζί τη μάχη για τα Γρεβενά της αξιοπρέπειας και την Ελλάδα της Εθνικής και οικονομικής ανάτασης....!

Δεν υπάρχουν σχόλια: