ΣΙΝΕ

Δευτέρα 22 Ιουλίου 2019

Πέρασα για εποχικός πυροσβέστης και με έκοψαν στο ύψος και το ζύγι- κείμενο αναγνώστη

Παραθέτουμε κείμενο αναγνώστη του bloko.gr: Αγαπητό μπλόκο θα ήθελα να εκφράσω την πικρία μου για ένα τεράστιας σημασίας θέμα για εμένα. Εκανα τα χαρτιά μου για την προκήρυξη των...
εποχιακών στο πυροσβεστικό σώμα σαν οδηγός και αφού κατάφερα να είμαι στους επιτυχόντες πέρασα εγώ όπως και τα αλλά παιδιά δεκατρείς γιατρούς για να διαπιστώσουν εάν χαίρω άκρας υγείας. Σήμερα με την κατάθεση των χαρτιών και χωρίς να το αναφέρει συγκεκριμένα η προκήρυξη μας μέτρησαν στο υψος και μας ζύγιζαν με αποτέλεσμα να κοπούν αρκετοί από εμάς.

Το παράπονο μου είναι για πιο λογο δεν είχαν βάλει και αυτό το κριτήριο μέσα στις εξετασεις και τρεχαμε δυο μηνες άδικα,αλλά το κυριότερο οτι ο δείκτης μάζας σωματος είναι πολύ πιο έγκυρος με λιπομετρηση και όχι με εναν απλό μαθηματικο τυπο.
Εγω αγαπητό μου σάιτ κοπηκα ακριβως στο όριο και έχω τρέξει σε τέσσερις
μαραθωνιους αλλά είμαι σίγουρος οτι στην επιτροπές που παρέδωσαν τα χαρτιά
όλοι είχαν πολύ περισσότερο λίπος απο εμενα

Δεν υπάρχουν σχόλια: