ΣΙΝΕ

Τρίτη 23 Ιουλίου 2019

Ηττήθηκες κατά κράτος Κυριάκο…

Μια ακόμη εκλογική διαδικασία καταγράφηκε στην τοπική μας πολιτική ιστορία. Ένα αποτέλεσμα που έχω ήδη αναφέρει στις ομιλίες μου πως θα πρέπει να σπουδάσω και πολιτική Ψυχολογία προκειμένου να...
ερμηνεύω και να αναλύω τις αποφάσεις της τοπικής μας κοινωνίας.

Ο Βουλευτής που έφερε στον Νομό το αστρονομικό ποσό των 760 εκατομμυρίων ευρώ ηττήθηκε από αντιπάλους ανύπαρκτους σε κοινωνική δράση και προσφορά αλλά και από τελείως αγνώστους.


Σε νίκησε Κυριάκο, μου είπανε, το «ρεύμα», το «κλίμα» και η «συγκυρία» και εγώ απάντησα, πώς είναι δυνατόν να αγνόησαν την πολιτική και την κοινωνική διαδρομή των υποψηφίων; Μου είπανε επίσης πως ψήφισαν πριν «αυτούς» για να φύγουν οι «άλλοι» και τώρα ψήφισαν τους «άλλους» για να φύγουν «αυτοί».  Ένας πολιτικός παραλογισμός πανικόβλητων και φοβισμένων πολιτών που καταφεύγουν σε ανύπαρκτη και φαινομενική προστασία μέχρι να απογοητευθούν και πάλι.
Αγαπητέ μου Κυριάκο, ηττήθηκες στα Βλαχοχώρια συντριπτικά, όταν τους έκανες καινούρια τα χωριά τους με εκατομμύρια επενδύσεις και με δρόμους ασφαλτόστρωτους, όταν πριν πήγαιναν με κακοτράχαλα και λάσπη.
Ηττήθηκες στα Ποντιακά χωριά, όταν δεν συγκινήθηκαν ότι ο βουλευτής τους επιτέλους εκτέλεσε το ιερό καθήκον της αναγνώρισης της Γενοκτονίας, κάτι που οι γονείς μας το περίμεναν από το 1923.

Ηττήθηκες Κυριάκο στα σεισμόπληκτα χωριά όπου έδωσες και την ψυχή σου για να ζωντανέψουν και πάλι με ένα παγκόσμιας αξίας μοντέλο αποκατάστασης.
Ηττήθηκες Κυριάκο στην πόλη σου όπου γεννήθηκες, μεγάλωσες και εγκαταστάθηκες μετά τις σπουδές σου με αμέτρητες πρωτοβουλίες και δράσεις, δείχνοντας στην πράξη το πάθος και την αγάπη σου για την γενέθλια γη, όπου δεν υπάρχει δρόμος, κατάστημα και σπίτι να μην έχεις περάσει και δεν υπάρχει συμπολίτης σου να μην σε ξέρει προσωπικά.

Ηττήθηκες Κυριάκο, σε όλο τον Νομό και αγνόησαν ότι 3 καθηγητές Πανεπιστημίου σε βγάλανε πρώτο ομιλητή στο Κοινοβούλιο  και ότι μόνο εσύ μιλούσες ελεύθερα χωρίς σημειώσεις και που έκανες επανάσταση στον Νομό με το τιτάνιο έργο σου.
Σε αγνόησαν τέλος, που έγινες και συγγραφέας με ένα έργο προσφορά στην νεολαία μας, ενώ κάθε χρόνο δημοσίευες σε όλα τα μέσα ενημέρωσης τουλάχιστον 15 άρθρα για όλα τα θέματα της δημόσιας ζωής μας απέναντι στους συνυποψήφιους μου που και δεν γράφουν και δεν έχουν άποψη για τίποτε, γιατί όλοι ψήφισαν το «ρεύμα», την «συγκυρία» και το «κλίμα».

Οι εκατοντάδες που ευεργετήθηκαν από τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και από εσένα προσωπικά, είτε έτρεχαν στην Ν.Δ. για ένα κοκαλάκι από την μετέπειτα εξουσία, είτε για κανένα μικροεπίδομα στον ΣΥΡΙΖΑ, αγνοώντας ότι εμείς τους φτιάξαμε τη ζωή τους και γίνανε άρχοντες στον τόπο τους συγκριτικά με το θλιβερό και πάμπτωχο περιβάλλον στο οποίο ζούσαν πριν.
Ηττήθηκα συμπολίτες μου, άσχετα αν το ΚΙΝΑΛ έλαβε το ποσοστό του 10% στον Νομό και είμαι πρώτος σε σταυρούς, γιατί το ποσοστό αυτό δεν ταιριάζει στο έργο της αναπτυξιακής επανάστασης που γνώρισε ο Νομός μας, όταν όλα μα όλα τα έργα γύρω μας θυμίζουν και φέρουν την δική μας σφραγίδα. Έτσι και αλλιώς, με την απόφασή μου να είμαι και πάλι υποψήφιος ήξερα πολύ καλά ότι δεν υπήρχε καμιά ελπίδα εκλογής μου, όμως αγαπητοί μου συμπολίτες νιώθω αδικημένος γιατί ανέμενα πολύ μεγαλύτερη αναγνώριση του αγώνα και της προσφοράς στον τόπο μου.
Έπαιξες στην πολιτική Κυριάκο με όρους κοινωνίας και όχι με όρους προσωπικού μηχανισμού και αυτό ίσως να ήταν και το μοιραίο σου λάθος σε όλες τις εκλογικές αναμετρήσεις. Με το πρώτο βοριαδάκι η κοινωνία σκόρπισε και έμεινες στο τέλος εντελώς μόνος.
Ηττήθηκα αγαπητοί μου συμπολίτες, όμως εγώ είμαι ο «Πεταλούδας» που πάντα θα αποδρά από την φυλακή του μέχρι να βγει και η τελευταία του πνοή.
Δηλώνω και πάλι ΠΑΡΩΝ, γιατί είναι γνωστό το σενάριο όπου και άλλοι «νικητές» στο τέλος εγκατέλειψαν τον τόπο μας, για να μείνουμε και πάλι οι γενναίοι εναπομείναντες για να φυλάμε Θερμοπύλες.
Τέλος, δεν θα δώσω σήμερα συγχαρητήρια στον εκλεγέντα Βουλευτή γιατί θα βρίσκομαι απέναντί του με θετική στάση για ότι σημαντικό συμβεί για τον τόπο μας και κριτικά για ότι μας οδηγεί στην φθίνουσα πορεία, που ήδη καταγράφεται τα τελευταία χρόνια στον Νομό μας.

Μετά τιμής.
Κυριάκος Ταταρίδης
Αρχιτέκτων Μηχανικός
Πρώην Βουλευτής Ν. Γρεβενών

Δεν υπάρχουν σχόλια: