ΣΙΝΕ

Παρασκευή 5 Ιουλίου 2019

Η Κεντρική προεκλογική ομιλία του Ανδρέα Πάτση (VIDEO)

Με μία μεγάλη συγκέντρωση, πέρα από κάθε προσδοκία, σε ένα κατάμεστο Κέντρο Πολιτισμού γεμάτο με φίλους και υποστηρικτές της προσπάθειας μας, παρουσίασα εχθές το πρόγραμμα μας για το μέλλον του τόπου μας.
Σας ευχαριστώ όλους μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου για...

την τόσο θερμή υποδοχή που μου επιφυλάξατε.
Η αίθουσα ασφυκτικά γεμάτη, με όλους εσάς που με τον ενθουσιασμό σας δώσατε τον παλμό, δώσατε το έναυσμα να κάνουμε το καλύτερο για τον τόπο μας. Να σηκώσουμε ψηλά τα μανίκια και να εργαστούμε σκληρά ώστε ο νομός Γρεβενών να αλλάξει πορεία.


Είμαι συγκινημένος και ενθουσιασμένος ταυτόχρονα για την εμπιστοσύνη που δείχνετε στο όραμά μου για τον τόπο μας.

Με την μεγάλη νίκη της Νέας Δημοκρατίας, όλοι εμείς που συμμετέχουμε σε αυτόν τον αγώνα, είμαστε εδώ μαζί σας και σας καλώ την Κυριακή 7 Ιουλίου με την ψήφο σας να οδηγηθούμε στο αύριο με σοβαρές προτάσεις, συγκεκριμένες δεσμεύσεις και έναν άμεσο, καθημερινό δίαυλο επικοινωνίας με τους πολίτες.
Η δύναμή μου είστε εσείς! Η δύναμή μας είναι ο τόπος μας! Μας αξίζουν περισσότερα!

Τα Γρεβενά πρώτα σε όλα, ο νομός Γρεβενών πρωταγωνιστής στην Δυτική Μακεδονία!

Σας ευχαριστώ πολύ.

ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΤΣΗΣ

Δείτε εικόνες από τη συγκέντρωση εδώ







Δείτε το βίντεο από την Κεντρική προεκλογική ομιλία

Δεν υπάρχουν σχόλια: