ΣΙΝΕ

Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2019

Απίστευτο κι όμως αληθινό! Γαμπρός ο Πρέκας στα 78 του – Δείτε ποια παντρεύεται (photos)

Την εκλεκτή της καρδιάς του, παντρεύεται στα 78 του χρόνια ο γνωστός ηθοποιός, Κώστας Πρέκας.

Ναι ναι! Καλά διαβάστε. Ο Κώστας Πρέκας είναι έτοιμος να...

ανέβει τα σκαλιά της εκκλησίας για πρώτη φορά.

Η είδηση έγινε γνωστή μέσα από την εφημερίδα Εspresso Σαββατοκύριακο όπου και ο παραχώρησε συνέντευξη ο γνωστός ηθοποιός.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η εκλεκτή της καρδιάς του, είναι η γυναίκα που λάτρεψε όσο καμιά άλλη και μαζί της σκοπεύει να ανέβει στα 78 του τα σκαλιά της εκκλησίας.

Η γνωριμία τους έγινε στο πλαίσιο της δουλειάς, καθώς η συγκεκριμένη κυρία είναι υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων, αλλά πολύ κοντά ήρθαν μετά από χρόνια.

«Ο πρώτος γάμος που θα κάνω θα είναι με τη Μαίρη. Τη γυναίκα που λάτρεψα και είναι ο μοναδικός άνθρωπος που μου έδωσε την ευτυχία. Δεν έχω ξανανιώσει τέτοια ευτυχία. Μου έχει σταθεί όσο καμιά άλλη άλλη γυναίκα. Είμαι πλέον ένα ήρεμο ποτάμι και νιώθω πανευτυχής που βρέθηκε δίπλα μου», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Κώστας Πρέκας.

Δείτε ποια είναι η γυναίκα που του έκλεψε την καρδιά και θα την παντρευτεί στη gallery που ακολουθεί:





gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: