ΣΙΝΕ

Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2019

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΓΡΕΒΕΝΩΝ κ. ΠΑΤΣΗ ΑΝΔΡΕΑ

ΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙΣΑΡΟΣ ΤΩ ΚΑΙΣΑΡΙ...
Με αφορμή την επισκεψη του Υπουργού Τουρισμού κ. Χάρη Θεοχάρη στα Γρεβενά, θα ήθελα να ευχαριστήσω τον βουλευτή Γρεβενών κ. Πάτση Ανδρέα, για την πρωτοβουλία του να...

προβάλλει στον κ.Υπουργό το ζήτημα της άμεσης αναστήλωσης της Ι.Μ.Ταξιαρχών. 'Επειτα από πρωτοβουλία του κ. Πάτση, ο κ. Θεοχάρης επισκέφθηκε την Ι.Μ.Ταξιαρχών στον Ταξιάρχη Γρεβενών την Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2019 και ενημερώθηκε για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει αυτή από τον βουλευτή μας.

Ευελπιστούμε ότι με την πολύτιμη συμβολή του κ. Πάτση επιτέλους θα αρχίσουν εργασίες αναστήλωσης στην πολύπαθη Μονή.
Επίσης θα ήθελα να διαβεβαιώσω όλους του συγχωριανούς μου ότι , ως Πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Ταξιάρχη, είμαι πάντα ανοιχτός για οποιαδήποτε κριτική και συμβουλή προκειμένου να κάνουμε τον τόπο μας καλύτερο. Κάνοντας πρώτα ο ίδιος την αυτοκριτική μου για την πρώτη μου θητεία ως πρόεδρος, συνεχίζω να καταβάλλω καθε προσπάθεια για να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά το κύριο μέλημα μου είναι: Έναρξη εργασιών αναστήλωσης στην Ι.Μ. Ταξιαρχών τώρα!

ΚΛΩΝΑΡΑΣ ΣΑΡΑΝΤΗΣ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΤΑΞΙΑΡΧΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: