ΣΙΝΕ

Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2019

Ζήτησε απ’ τον άντρα της να ποτίζει τα λουλούδια μετά το θάνατό της. Χρόνια μετά, αυτός δεν φαντάζεστε τι ανακάλυψε!

Όταν ένα αγαπημένο πρόσωπο πεθαίνει, η αντιμετώπιση της απώλειας είναι εξαιρετικά δύσκολη υπόθεση. Υπάρχουν όμως καταστάσεις που- ίσως- συμβαίνουν για να...
μας υπενθυμίσουν κάποιες πτυχές της προσωπικότητάς του.

Όταν ένα αγαπημένο πρόσωπο πεθαίνει, η αντιμετώπιση της απώλειας είναι εξαιρετικά δύσκολη υπόθεση. Υπάρχουν όμως καταστάσεις που- ίσως- συμβαίνουν για να μας υπενθυμίσουν κάποιες πτυχές της προσωπικότητάς του.

Αυτό ακριβώς συνέβη με την ιστορία ενός χρήστη του Twitter σχετικά με τα φυτά της μητέρας του.

Η πυροσβέστης από το Λονδίνο Antonia‏ έγραψε:

«Πριν πεθάνει η μαμά μου, έδωσε ακριβείς οδηγίες στον μπαμπά μου για το πώς να ποτίζει τα λουλούδια του μπάνιου. Τα ποτίζει με ευλάβεια και τα κρατάει ζωντανά. Είναι τόσο όμορφα που αποφάσισε να τα πάρει στο νέο του σπίτι. Μόνο που ανακάλυψε ότι είναι πλαστικά! Μπορώ να ακούσω την μαμά μου να χαχανίζει»

Η μητέρα της Antonia πέθανε στα 69 της μετά από μάχη πέντε ετών με τον καρκίνο. Όπως δήλωσε η ίδια στον Independent: «Έδωσε μάχη με τον καρκίνο για 5 χρόνια, αλλά νικήθηκε τον Νοέμβριο του 2013. Οι γονείς μου ζουν στην Ν. Αφρική και εγώ στην Αγγλία, οπότε είναι δύσκολο για μας. Όταν ο πατέρας μου ανακάλυψε ότι τα φυτά της, που πότιζε τόσα χρόνια, ήταν πλαστικά μας φάνηκε τόσο αστείο και μας έκανε να την αισθανθούμε πάλι δίπλα μας.

Η ιστορία συγκίνησε τον κόσμο τόσο πολύ, -έχει πάνω από 135.000 likes-, που ο μπαμπάς της έκανε μια αναπαράσταση της διαδικασίας του ποτίσματος

«Στον μπαμπά μου άρεσε τόσο πολύ η ιστορία που έκανε μια αναπαράσταση του ποτίσματος. Είμαστε τόσο περήφανοι γι’ αυτόν που ήταν τόσο αφοσιωμένος στην φροντίδα των φυτών. Είχε με κάτι να ασχοληθεί»

Όσο για την ανταπόκριση του κόσμου η Antonia λέει: «Η ανταπόκριση του κόσμου ήταν γενικά απίστευτη. Ο μπαμπάς μου έχει συγκλονιστεί από το ενδιαφέρον, όπως κι εγώ. Είναι τόσο υπέροχο να βλέπω τους φίλους και την οικογένειά μου να θυμούνται και πάλι τη μαμά μου. Θα της άρεσε τόσο πολύ. Γνωρίστηκαν όταν ήταν 16 ετών και πέρασαν μαζί όλη τους τη ζωή. Δούλευαν μαζί. Είναι μια τραγωδία που δεν θα γεράσουν μαζί».

πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια: