Σειρά αλλαγών προωθεί το υπουργείο Παιδείας στις τρεις τάξεις του Λυκείου - Επανέρχεται η τράπεζα θεμάτων, αποκαθίστανται τα μαθήματα γενικής παιδείας
Αλλαγές στις τρεις τάξεις του Λυκείου προωθεί το...
υπουργείο Παιδείας, σύμφωνα με όσα δήλωσε η Νίκη Κεραμέως σε συνέντευξή της στην εφημερίδα «Παραπολιτικά».
Η υπουργός Παιδείας επεσήμανε ότι οι τροποποιήσεις στη διαδικασία των πανελλαδικών δεν αποτελούν πρώτη προτεραιότητα, καθώς έμφαση δίνεται στις αλλαγές σε ολόκληρη την εκπαιδευτική βαθμίδα.
Την ίδια ώρα, κάνει λόγο για συνυπολογισμό, με αυξανόμενη διαβάθμιση ανά τάξη, των επιδόσεων των τριών τάξεων του Λυκείου για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, ξεκινώντας με τους μαθητές που θα εισαχθούν στην Α Λυκείου, το έτος 2020-2021.
«Διαχρονικά ως Πολιτεία τείνουμε να εστιάζουμε στις πανελλαδικές εξετάσεις, ωστόσο για εμάς η αλλαγή αυτής της διαδικασίας δεν συνιστά πρώτη προτεραιότητα. Δίνουμε έμφαση στις αλλαγές από τη βάση της εκπαιδευτικής πυραμίδας προς τα πάνω αρχής γενομένης από το νηπιαγωγείο και το δημοτικό σχολείο. Ετσι στοχεύουμε στην καθολική εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής υποχρεωτικής εκπαίδευσης στον εμπλουτισμό του προγράμματος σπουδών στην εισαγωγή νέων θεματικών την καλλιέργεια ήπιων δεξιοτήτων», επισημαίνει η Νίκη Κεραμέως.
Η ίδια συνεχίζει, αναφερόμενη στις αλλαγές στο Λύκειο:
«Αναφορικά με το Λύκειο σχεδιάζουμε μεταξύ άλλων την επαναφορά της τράπεζας θεμάτων στην Α' Λυκείου, από το έτος 2020-2021 και σταδιακά τα επόμενα χρόνια στις υπόλοιπες τάξεις, την αποκατάσταση μαθημάτων γενικής παιδείας στη Γ' Λυκείου, τον συνυπολογισμό με αυξανόμενη διαβάθμιση ανά τάξη, των επιδόσεων των τριών τάξεων του Λυκείου για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, ξεκινώντας με τους μαθητές που θα εισαχθούν στην Α Λυκείου, το έτος 2020-2021, και τούτο προκειμένου να ενισχυθεί ο αυτόνομος παιδαγωγικός ρόλος του Λυκείου και να βελτιωθεί η παρεχόμενη εκπαίδευση».
«Με σχέδιο σταδιακά και χωρίς να αναστατώσουμε τον σχεδιασμό των μαθητών και των οικογενειών τους προχωράμε σε μεταρρυθμίσεις σε βάθος χρόνου βήμα-βήμα με τη συμβολή όλων των σχετικών φορέων και λαμβάνοντας πάντα υπόψη τις ανάγκες των μαθητών», καταλήγει η υπουργός Παιδείας.
Αλλαγές στις τρεις τάξεις του Λυκείου προωθεί το...
υπουργείο Παιδείας, σύμφωνα με όσα δήλωσε η Νίκη Κεραμέως σε συνέντευξή της στην εφημερίδα «Παραπολιτικά».
Η υπουργός Παιδείας επεσήμανε ότι οι τροποποιήσεις στη διαδικασία των πανελλαδικών δεν αποτελούν πρώτη προτεραιότητα, καθώς έμφαση δίνεται στις αλλαγές σε ολόκληρη την εκπαιδευτική βαθμίδα.
Την ίδια ώρα, κάνει λόγο για συνυπολογισμό, με αυξανόμενη διαβάθμιση ανά τάξη, των επιδόσεων των τριών τάξεων του Λυκείου για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, ξεκινώντας με τους μαθητές που θα εισαχθούν στην Α Λυκείου, το έτος 2020-2021.
«Διαχρονικά ως Πολιτεία τείνουμε να εστιάζουμε στις πανελλαδικές εξετάσεις, ωστόσο για εμάς η αλλαγή αυτής της διαδικασίας δεν συνιστά πρώτη προτεραιότητα. Δίνουμε έμφαση στις αλλαγές από τη βάση της εκπαιδευτικής πυραμίδας προς τα πάνω αρχής γενομένης από το νηπιαγωγείο και το δημοτικό σχολείο. Ετσι στοχεύουμε στην καθολική εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής υποχρεωτικής εκπαίδευσης στον εμπλουτισμό του προγράμματος σπουδών στην εισαγωγή νέων θεματικών την καλλιέργεια ήπιων δεξιοτήτων», επισημαίνει η Νίκη Κεραμέως.
Η ίδια συνεχίζει, αναφερόμενη στις αλλαγές στο Λύκειο:
«Αναφορικά με το Λύκειο σχεδιάζουμε μεταξύ άλλων την επαναφορά της τράπεζας θεμάτων στην Α' Λυκείου, από το έτος 2020-2021 και σταδιακά τα επόμενα χρόνια στις υπόλοιπες τάξεις, την αποκατάσταση μαθημάτων γενικής παιδείας στη Γ' Λυκείου, τον συνυπολογισμό με αυξανόμενη διαβάθμιση ανά τάξη, των επιδόσεων των τριών τάξεων του Λυκείου για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, ξεκινώντας με τους μαθητές που θα εισαχθούν στην Α Λυκείου, το έτος 2020-2021, και τούτο προκειμένου να ενισχυθεί ο αυτόνομος παιδαγωγικός ρόλος του Λυκείου και να βελτιωθεί η παρεχόμενη εκπαίδευση».
«Με σχέδιο σταδιακά και χωρίς να αναστατώσουμε τον σχεδιασμό των μαθητών και των οικογενειών τους προχωράμε σε μεταρρυθμίσεις σε βάθος χρόνου βήμα-βήμα με τη συμβολή όλων των σχετικών φορέων και λαμβάνοντας πάντα υπόψη τις ανάγκες των μαθητών», καταλήγει η υπουργός Παιδείας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου