ΣΙΝΕ

Δευτέρα 20 Απριλίου 2020

Βόμβα με πασίγνωστη ηθοποιό: Διέρρευσαν ΟΛΟΓΥΜΝΕΣ φωτογραφίες

Η ιστορία γνωστή και καταγεγραμμένη από άλλες παρόμοιες ιστορίες. Κάποιος άγνωστος χάκερ καταφέρνει να σπάσει τους κωδικούς ενός celebrity και να τον απειλήσει ότι...
θα βγάλει στην φόρα τις γυμνές φωτογραφίες.

Αλλά όλα αυτά όταν απέναντί σου δεν είναι η Bella Thorne. Διότι η εντυπωσιακή ηθοποιός κατάφερε να φέρει ένα τεράστιο πλήγμα ενάντια σε όλους αυτούς του creepy τύπους που βρίσκονται παντού και να στείλει το δικό της μήνυμα.

Ανέβασε πολυάριθμες γυμνές φωτογραφίες της στα social media όταν ένας… φιλότιμος χάκερ της υπέκλεψε τα προσωπικά δεδομένα και την εκβίασε ότι θα ανεβάσει τις φωτογραφίες στο διαδίκτυο. Συγκεκριμένα η Thorne αποκάλυψε ότι ο χάκερ ήταν σε θέση να αποκτήσει πρόσβαση στο smartphone της και το FBI μέχρι σήμερα δεν είχε καταφέρει να ανακαλύψει την ταυτότητα του δράστη.


πηγη






Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη BELLA (@bellathorne)

«Τις τελευταίες 24 ώρες απειλήθηκε η καριέρα μου αναφορικά με τις γυμνές φωτογραφίες μου. Ένιωσα αηδία. Σαν κάποιος να με παρακολουθεί συνέχεια και να παίρνει ένα κομμάτι του εαυτού μου που απλά θα ήθελα να το μοιραστώ με κάποιον δικό μου άνθρωπο», έγραψε χαρακτηριστικά στο Twitter.


«Για πολύ μεγάλο διάστημα άφησα έναν άνδρα να έχει άμεση επιρροή πάνω μου και ένιωσα άρρωστη από όλο αυτό. Το να δημοσιεύσω τις φωτογραφίες είναι μία εξ ολοκλήρου δική μου απόφαση και βάζω τέλος σε όλο αυτό. Μπορώ να κοιμηθώ καλύτερα νιώθοντας πως κανείς δεν μπορεί να ασκήσει καμία δύναμη πάνω μου. Προσπάθησες να ελέγξεις την ζωή μου, αλλά ποτέ δεν θα το καταφέρεις»!

Και παρακάτω ένα μικρό αφιέρωμα από τις φωτογραφίες που η ίδια έχει πάρει την απόφαση να ανεβάσει κατά καιρούς.
       

πηγή:playboy.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: