ΣΙΝΕ

Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2021

Παράπονο αγανακτισμένου πολίτη

Χαρακτηρίζει υποκρισία τα όσα έλαβαν χώρα στο χαμό ενός νέου ανθρώπου που έχρηζε φροντίδας επιβίωσης. 

Πριν από 6 χρόνια τον σταμάτησαν από το συσσίτιο γιατί είπαν ότι... δεν είχε οικονομικό πρόβλημα.

Στις έντονες αντιδράσεις μου για να αναλάβουν τις ευθύνες τους τοπικοί άρχοντες 
και φορείς και να τον βοηθήσουν γιατί πραγματικά το είχε ανάγκη μου έλεγαν:
Δεν έχει οικονομικό πρόβλημα παράτησε τον!
Δεν θα ασχολούμαστε όλη την ώρα με το χαζό!
Μας ενοχλείς συνέχεια όταν μας ζητάς να ασχοληθούμε με την υγεία αυτουνού μάλλον το κάνεις, επειδή δεν μας στηρίζεις πολιτικά.
Αυτές ήταν οι απαντήσεις αυτοί του έκοψαν το συσσίτιο.
Αυτοί ήταν που δεν μερίμνησαν με την πρόνοια για την υγεία του.
Αυτοί οι ίδιοι ήταν που εχτές έχυσαν δάκρυα για αυτόν.
Πραγματικά είμαι αγανακτισμένος!

Άμα θα βρω έξω τον τοπικό άρχοντα που έλεγε τον είχα συμμαθητή και εγώ ξέρω λοιπόν άσε να τον φροντίσω εγώ και μην ασχολείσαι αλλά από την άλλη δεν του είχε δώσει ούτε μία σοκολάτα το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν ξέρω πως θα κρατηθώ και δεν θα αρχίσω να φωνάζω δημοσίως για τα καμώματα του και περισσότερο από όλα για τα δάκρυα που έριξε χθες! 

Εγώ όπως έλεγες είμαι χαζός που ασχολούμαι μαζί του
Εσύ όμως τι είσαι; Υποκριτής; Αδιάφορος; Αναίσθητος; Ευαίσθητος μετά Θάνατον; Τι απορώ; 


Νικόλα Καλό παράδεισο
Ο φίλος σου Λουκάς

Δεν υπάρχουν σχόλια: