ΣΙΝΕ

Πέμπτη 6 Μαΐου 2021

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Μετά από 20 ημέρες δοκιμασίας από τον Covid-19 όλης της οικογένειας μου και την προσωπική μου φιλοξενία στο Νοσοκομείο Γρεβενών, αισθάνομαι την υποχρέωση να ευχαριστήσω από την καρδιά μου το... ιατρικό επιτελείο που σύσσωμο και με πρωτοφανή επαγγελματική συνείδηση, βρέθηκε δίπλα μου για την αντιμετώπιση του ύπουλου ιού.

    Κοντά στους γιατρούς μας μια ομάδα νοσηλευτών και νοσηλευτριών που βρισκόταν διαρκώς δίπλα μου με ανθρωπιά και θερμή παρουσία, ώστε να αισθάνομαι πως όχι μόνο δεν είμαι μόνος αλλά βρίσκονται δίπλα μου οι γιατροί και οι νοσηλεύτριες, που ξεπέρασαν σε ανθρώπινη διάθεση την επαγγελματική τους παρουσία.

    Θέλω να τους ευχαριστήσω και πάλι και να δηλώσω πως θα βρεθώ ανάμεσά τους και θα ενώσω την φωνή μου για την ικανοποίηση και οικονομικά της τεράστιας αυτής προσφοράς τους.

    Εύχομαι σε όλους του συμπατριώτες μου Χρόνια Πολλά και πάντα με προσοχή γιατί ο ύπουλος ιός καιροφυλαχτεί και δεν χρειάζεται να ξεθαρρέψει κανείς μας μέχρι να επιτευχθεί ο επιδιωκόμενος στόχος της ανοσίας. 

 

Μετά τιμής,

Κυριάκος Ταταρίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια: