Όπως αναλυτικά έχει γράψει το ...περιοδικό ΤΡΟΧΟΙ & ΤΙR πρόκειται για μια νέα τεχνολογία. Αισθητήρες βάρους τοποθετούνται σε σκάμμα κάτω από την άσφαλτο, κάθετα με τη δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας απ’ όπου κατά κανόνα διέρχονται τα βαρέα οχήματα.
Η τοποθέτηση των αισθητήρων βάρους συνοδεύεται από τα απαραίτητα στηρίγματα μέσα στο σκάμμα, το οποίο, κατόπιν, καλύπτεται πάλι με άσφαλτο και το σημείο γίνεται αόρατο από τους οδηγούς.
Οι αισθητήρες βάρους συνδέονται με κάμερες, οι οποίες φωτογραφίζουν το όχημα ή τον συρμό και τον αριθμό των αξόνων, οπότε άμεσα ένας μικροϋπολογιστής με αποθηκευμένα στοιχεία βαρών και αξόνων κρίνει αν το βάρος του οχήματος που πέρασε ήταν το κανονικό ή ήταν υπέρβαρο. Στη δεύτερη περίπτωση, η φωτογραφία του οχήματος στέλνεται αυτόματα στις αρχές που…περιμένουν στο επόμενο σημείο ελέγχου.
Πού βρίσκονται οι αόρατες πλάστιγγες
Οι πρώτες κρυφές «πλάστιγγες» έχουν τοποθετηθεί στον αυτοκινητόδρομο Α3. Μια βρίσκεται μεταξύ του κόμβου Nocera Sud και του Salerno και η δεύτερη μεταξύ Salerno και του κόμβου Cava de Tirreni. Τα σημεία αυτά βρίσκονται νότια της Νάπολης και μπορεί κανείς να τα διασχίσει, ενδεχομένως, αν κατευθύνεται προς Μπρίντεζι. Ωστόσο, η λειτουργία τους είναι δοκιμαστική και μελλοντικά θα «κρυφτούν» πλάστιγγες και σε άλλα σημεία των ιταλικών αυτοκινητόδρομων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου