ΣΙΝΕ

Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2021

Το ανέκδοτο: Σκάνε ΜΠΑΤΣΟΙ σε οίκο ανοχής με ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ, Βγάζουν τις @@@τάνες έξω και…

Γίνεται αστυνομική έφοδος σε έναν οίκο αvoχής. Όλες τις κοπέλες που δούλευαν εκεί, τις βγάζουν έξω στον δρόμο, τις βάζουν στην σειρά, και αρχίζουν τον έλεγχο των στοιχείων τους.


Την ίδια ώρα, από την περιοχή... περνούσε μια γιαγιά που αναγνώρισε ανάμεσα στις κοπέλες την ανιψιά της και πήγε προς αυτήν:

– Τι κάνεις κορίτσι μου εδώ; Γιατί περιμένεις στην ουρά;
– Να… , γιαγιά, … ξέρεις, ……. άκουσα ότι…
θα μοιράσουν δωρεάν πορτοκάλια, από το Κοινωνικό παντοπωλείο του Δήμου …
– Αλήθεια αγάπη μου; Λοιπόν θα κάτσω και εγώ στην σειρά μαζί σου, θα ήθελα να πάρω κι εγώ μερικά …

Κάποια στιγμή φθάνουν οι μπάτσοι, που έκαναν τον έλεγχο, εκεί που στεκόταν η γιαγιά. Την βλέπουν, παραξενεύονται και ένας από αυτούς αναρωτήθηκε δυνατά:
– Θεέ μου, έζησα για να το δω και αυτό! Γιαγιά, στην ηλικία σας, μπορείτε ακόμη να το κάνετε;

Και η γιαγιά του απαντά με αυτοπεποίθηση:

– Ναι, γιατί να μην μπορώ παιδάκι μου, βγάζω την μασέλα μου και το πιπιλίζω!………….”

Δεν υπάρχουν σχόλια: