ΣΙΝΕ

Δευτέρα 30 Μαΐου 2022

Φλώρα Χερουβείμ από την πανέμορφη Σαντορίνη: "Η μουσική είναι τρόπος ζωής".

Η ανερχόμενη μουσικοσυνθέτρια – ερμηνεύτρια Φλώρα Χερουβείμ, μέσα σε δύσκολες εποχές για την δισκογραφία και τους νέους καλλιτέχνες, επιστρέφει δυναμικά με το νέο της Digital Single «Είσαι το δάκρυ μου», που προέκυψε μέσα από τη συνεργασία της με... την Ιωάννα Γκάτα που υπογράφει τους στίχους και τη μουσική.

Πότε κυκλοφόρησε το τραγούδι και τι μηνύματα λαμβάνεις από το κοινό;

Φ.Χ.: Kυκλοφόρησε τον Μάρτιο, τα vibes είναι πολύ θετικά, κυρίως μου μεταφέρουν συναισθήματα χαράς και νοσταλγίας.

Τι σημαίνει για σένα μουσική και τραγούδι;

Φ.Χ.: Τρόπος ζωής. Είναι συνυφασμένος με την ψυχή σου, χωρίς να κάνεις κάποια προσπάθεια γι’ αυτό. Η «τάση» δηλαδή που γεννιέται κάθε άνθρωπος.

Πως βίωσες την περίοδο του αποκλεισμού από συναυλίες και εμφανίσεις;

Φ.Χ.: Σίγουρα μου έλλειψε, όπως σε όλους τους συναδέλφους, αλλά βοήθησε πολύ η ενασχόληση μου με τα μαθήματα φωνητικής που με ευχαριστούν πολύ όπως και με τις επόμενες δισκογραφικές δημιουργίες. Οπότε θα μπορούσα να πω, βρίσκοντας άλλες δημιουργικές ενασχολήσεις πάνω στην μουσική, πέρασε «αναίμακτα».

Που σε συναντάμε το καλοκαίρι;

Φ.Χ.: Σε μουσικές σκηνές στην Σαντορίνη. Το πρόγραμμα θα ανεβαίνει στην επίσημη σελίδα μου στο Facebook και Instagram.

Τι θα ακολουθήσει μετά το «Είσαι το δάκρυ μου»;

Φ.Χ.: Τα τελευταία δύο χρόνια ασχολούμαι και με το όργανο αρχαιοελληνική λύρα, έτσι έρχεται ένας δίσκος με ορχηστρική μουσική και φωνητικά με κύρια όργανα την αρχαιοελληνική λύρα και ξύλινο πλαγίαυλο που παίζει η συνεργάτιδα μου Σοφία Σιάνου. Και οι δυo μαζί λεγόμαστε Meloduo. Είναι κάτι τελείως διαφορετικό και είμαστε πολύ ενθουσιασμένες γι’ αυτήν την πρωτότυπη δημιουργία.

Παράλληλα έρχονται τραγούδια και από άλλες συνεργασίες που ετοιμάζονται τώρα.

Audio:
https://www.youtube.com/watch?v=HZ3LF5Ft9aY

Δεν υπάρχουν σχόλια: