ΣΙΝΕ

Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2022

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟ ΝΙΚΟ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟ

Ο Νίκος Παπαχρήστος είναι τραγουδοποιός, συνθέτης και τραγουδιστής γεννημένος στην Αθήνα. Η βαθιά του αγάπη και το ενδιαφέρον για τη μουσική εκφράστηκε νωρίς καθώς από νεαρή ηλικία έμαθε να... παίζει κιθάρα. Το 2019, έπειτα από μια πολύ επιτυχημένη καριέρα ως επιχειρηματίας,  αποφάσισε να εκφράσει τον ψυχισμό του συνθέτοντας το πρώτο του τραγούδι.

Ήταν ένα κρυφό όνειρό σου ή, απλώς, προέκυψε ως διέξοδος;

Η μουσική και το τραγούδι ήταν πάντα κομμάτι της ζωής μου, αλλά πάντα στο επίπεδο του ¨μπάνιου¨ και της παρέας. Επειδή όμως τις μεγάλες μας αγάπες τις θυμόμαστε δυστυχώς στις πιο δύσκολες στιγμές μας, έτσι και εγώ το  2018 βρήκα τις «ανάσες μου» όπως λέω στη μουσική και το τραγούδι, μετά από μια δυσάρεστη οικογενειακή στιγμή. Μέσα λοιπόν από το τραγούδι και τη δημιουργία, μπόρεσα να εκφράσω τον ψυχισμό μου που το είχα μεγάλη ανάγκη. Έπειτα η αρχική αυτή μικρή διαδρομή, μετατράπηκε στην πορεία σε ένα όμορφο ταξίδι που παρέα με νέους φίλουςξεκινήσαμε, και όπου μας βγάλει…

Επειδή είσαι ο ίδιος και δημιουργός, μίλησέ μας για τις επιρροές σου.

Συνήθως οι εμπνεύσεις μου προέρχονται από την καθημερινότητα της ζωής μου, από προβληματισμούς και αγωνίες που μου δημιουργούνται για το μέλλον των νέων ανθρώπων, της κοινωνίας, της οικογένειας μου, της  πατρίδας μας καθώς και από μια απλή «φωτογραφία του μυαλού» όπως συνηθίζω να λέω. Για να γίνω πιο συγκεκριμένος για το τελευταίο, όταν κοιτάζω ένα πολύ όμορφο τοπίο, ένα ηλιοβασίλεμα για παράδειγμα, η εικόνα αυτή συνοδεύεται με τόσα έντονα συναισθήματα που αποτελεί άμεση πηγή έμπνευσης, σαν μια φωτογραφία από μια ιστορία.

Κινείσαι ευέλικτα από το πιο εμπορικό - ας πούμε - είδος μέχρι και το λεγόμενο έντεχνο τραγούδι. Ψάχνεις ίσως την "ταυτότητά" σου στο χώρο;

Το αντίθετο θα έλεγα, όντας ερασιτέχνης και χομπίστας, μπορώ και αποφεύγω αυτή την αναζήτηση. Επικεντρώνομαι μόνο στη δημιουργία, χωρίς νόρμες. Όσο εύκολα έγραψα «Το Ψέμα» ένα καθαρότατο ζεϊμπέκικο άλλο τόσο ευκολά έγραψα το «Εφήμερες Μπογιές»  ένα τραγούδι καταγγελία για τον πόλεμο που ξέσπασε πρόσφατα, όπως και το «Sometimes» μια αγγλική μπαλάντα στο ρυθμό της country .Έτσι δε θα μπορούσα να πω πως τα διαχωρίζω γιατί το βασικό μου κίνητρο για αυτό το όμορφο ταξίδι είναι η εσωτερική μου ανάγκη για έκφραση, και δημιουργία σε όλα τα επίπεδα. Οπότε κινούμαι κατά το γνωστόν «όπου φυσάει ο άνεμος».

Πρόσφατα συστήθηκες στο ευρύ κοινό με το single "Είναι Γραφτό Μου". Πες μας δυο λόγια γι’ αυτό.

Το «είναι γραφτό μου» ένα κλασσικό χασάπικο, το οποίο προέκυψε από τύχη μετά την γνωριμία μου στις καλοκαιρινές διακοπές με τον φίλο μου πλέον Νίκο Πολιά, άλλο ένα φανατικό ερασιτέχνη δημιουργό, ο οποίος έχει έναν ευαίσθητο και πλούσιο καλλιτεχνικό ψυχισμό. Πρόκειται για ένα «καθαρό» χασάπικο, που εντυπωσιάζει με τον στίχο, τη  μουσική και την ενορχήστρωση του. Το τραγούδι αυτό μας ταξιδεύει σε εκείνες τις εποχές, όπου το κοινό στο άκουσμα του, θα είχε έντονη την επιθυμία να σηκωθεί και να το χορέψει.Εύχομαι ο κόσμος να το αγαπήσει και να χορέψει μαζί του, όσο και εμείς.

Υπάρχει κάποιο τραγούδι άλλου δημιουργού/ερμηνευτή που θα ήθελες να το έχεις γράψει ή, να το έχεις πει εσύ;

Έχουν κυκλοφορήσει τόσα εκπληκτικά τραγούδια, τα οποία λάτρεψα, ταξίδεψα και μεγάλωσα μαζί τους, από πραγματικά μεγάλους δημιουργούς, που το μόνο που θα ήθελα ειλικρινά είναι, να ήταν άλλα τόσα. Μόνο ευγνωμοσύνη νιώθω για αυτούς τους καλλιτέχνες που μας άφησαν μια τέτοια μουσική κληρονομία, για να μπορούμε να τα ακούμε στην αρχική τους μεγαλειώδη εκτέλεση. Έτσι λοιπόν είμαι απλά χαρούμενος που πολλά από αυτά, με σεβασμό και πολύ αγάπη μπορώ, επειδή υπάρχουν, να τα ερμηνεύω και εγώ με τον τρόπο μου.

Που μπορούμε να ακούσουμε τα τραγούδια σου;

Τα τραγούδια μου μπορείτε να τα ακούσετε στο κανάλι μου στο YouTube, όπου θα δείτε και τα videoclip τους, στο Spotify καθώς και όλες τις ηλεκτρονικές μουσικές πλατφόρμες. Επίσης αν θέλετε μπορείτε να με ακολουθήσετε στα socialmedia μου, όπως Facebook, Instagram και TikTok

Δεν υπάρχουν σχόλια: