ΣΙΝΕ

Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2023

Sin Boy: «Έβαλα στη ζωή μου τον Χριστό και κατάλαβα ότι είμαι μ*λάκας»

O Sin Boy έγινε πασίγνωστος στο ευρύ κοινό μετά τη μεγάλη του επιτυχία του τραγουδιού «Mama». Ξαφνικά όμως ο ράπερ, ενώ όλοι τον αναζητούσαν εξαφανίστηκε. Τώρα πια, ο Sin Boy εμφανίστηκε ξανά και μετά από... τόσο καιρό άλλαξε όχι μόνο ζωή αλλά και δισκογραφική.

«Έχω έρθει εδώ δριμύτερος στην Ελλάδα, έχουμε δισκογραφική και φέτος θα κατακτήσουμε, όχι μόνο την Ελλάδα, αλλά και τον κόσμο, να περιμένετε πολλά από εμάς. 21 Ιουλίου βγάζω το άλμπουμ μου. “Born Star”, που σημαίνει γεννημένος σταρ, δηλαδή δεν προσπαθώ να γίνω, απλά τυχαίνει να είμαι», είπε αρχικά o Sin Boy στην κάμερα του Open Weekend.

«Έβαλα στη ζωή μου τον Χριστό και κατάλαβα ότι είμαι μ…ας. Κατάλαβα ότι έκανα λάθη. Το σημαντικό δεν είναι η φήμη και τα φράγκα, αλλά οι αξίες. Καμιά φορά πρέπει να πάμε πίσω για να πάμε μπροστά γι’ αυτό κι εγώ πήγα πίσω», ανέφερε στη συνέχεια o ράπερ.

Σχετικά με το περιστατικό ανάμεσα στον Snik και τον Light στα Mad o Sin Boy είπε: «Δεν ασχολούμαι με κουτσομπολιά, ασχολούμαι μόνο με τη δουλειά μου και μιλάω μέσα από τη μουσική μου. Απλά εγώ δεν ασχολούμαι με αυτά τα πράγματα».

Στο πλευρό του Sin Boy ήταν και η σύντροφός του, Rina που όπως είπε του στάθηκε στα πιο δύσκολά του.

«Το πλάνο του Θεού; Δεν θέλω να πω περαιτέρω πράγματα τώρα, για τον MadClip που δεν είναι εδώ. Έχω να πω μόνο, καλό παράδεισο και σίγουρα θα είναι μαζί με τον Θεό», είπε για τον χαμό του MadClip.

Δεν υπάρχουν σχόλια: