ΣΙΝΕ

Πέμπτη 27 Απριλίου 2023

Σαλίνα Γαβαλά - Το επόμενο μου Δάκρυ (Official Music Video)

Η Σαλίνα Γαβαλά κυκλοφορεί το νέο της τραγούδι «το επόμενο μου δάκρυ» που πρωτοακούστηκε στην πρωτότυπη παράσταση της «πάρτυ γενεθλίων» και μέσα απ’αυτό υπόσχεται να αφήσει πίσω τα δάκρυα λύπης και να... καλωσορίσει τα δάκρυα της χαράς

Όπως και στην παράσταση της ,έτσι και στο νέο τραγούδι σε στίχους Σταύρου Σταυρου και μουσική Γιώργου Καραδήμου ξαναγράφει την ιστορία της με πιο θετική ματιά ►Στίχοι: Το επόμενο μου δάκρυ δεν θα είναι από τα λάθη καμωμένο Ούτε θα ‘ναι από τη λύπη , που από χρόνια ότι μου ανήκει είναι ξένο Κάθε δάκρυ των ματιών μου , δε θα είναι το γνωστό μου πια το κλάμα Θα ναι εκείνες οι χαρές μου , που τις έκανα δικές μου από θαύμα Θα ναι εκείνοι που θα έρθουν και θα γίνουνε δικοί μου Θα ναι εκείνοι που ‘χουν φύγει κι όμως ζούνε στη ζωή μου Τα μικρά τ’ασήμαντα μου , που σημαίνουν πάντα κάτι Όλα εκείνα που ομορφαίνουν κάθε επόμενο μου δάκρυ Το επόμενο μου δάκρυ δε θα έχει μέσα αλάτι της πληγής μου Θα ‘ χει κάτι απ την ελπίδα σαν μεγάλωνα που είδα στους γονείς μου Κάθε δάκρυ των ματιών που δε θα είναι των γνωστών μου πια το κλάμα Θα ναι εκείνες οι χαρές μου , που τις έκανα δικές μου από θαύμα ►Credits: Σκηνοθεσία: Τακης Δαμασχης Μοντάζ: Αντώνης Δελαπόρτας Post production /color correction: Αλέξανδρος Χαριτάκης Μουσική : Γιώργος Καραδήμος Στίχοι : Σταύρος Σταύρου Επιμέλεια και Διευθ.Παραγωγής: Δ.Χωριανόπουλος Ενορχήστρωση : Δ.Χωριανόπουλος - Γ.Καραδήμος Τύμπανα : Δημήτρης Χωριανόπουλος Μπάσο : Γίαννης Γρηγορίου Κιθάρες : Ευριπίδης Ζεμενίδης - Γιώργος Καραδήμος Keyboards : Μάτι Παλαιολόγος Backing Vocals : Γιώργος Καραδήμος Ηχογράφηση - Μίξη : Δ.Χωριανόπουλος - Minus 2 Production

Δεν υπάρχουν σχόλια: