ΣΙΝΕ

Σάββατο 13 Μαΐου 2023

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗ Γ. ΓΙΑΤΣΙΟΥ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΓΡΕΒΕΝΩΝ

Το Γενικό Νοσοκομείο Γρεβενών επισκέφθηκα χθες Πέμπτη 11 Μαΐου στα πλαίσια του προεκλογικού μου αγώνα και είχα την ευκαιρία να συνομιλήσω με τη Διοικήτρια του νοσοκομείου  κα Ευτυχία Καπάτου, την... Αντιπρόεδρο κα Σταυρούλα Καλέσογλου καθώς και με τη Γραμματέα του Συλλόγου Υγειονομικών Υπαλλήλων Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας (ΠΦΥ) Δυτικής Μακεδονίας κα Ελένη Κοράβου. Η ενασχόλησή μου με τα προβλήματα του νοσοκομείου αποτέλεσε και αποτελεί προτεραιότητά μου όλα τα χρόνια της αυτοδιοικητικής μου πορείας και η αντιμετώπισή τους υπήρξε κύριο μέλημά μου. Παράλληλα είδα και μίλησα με τους εκπροσώπους των εργαζομένων κ. Γρηγόρη Παπαδόπουλο και την κα Αθανασία Καπράνη  καθώς και με στελέχη, γιατρούς και νοσηλευτές. Τέλος δεσμεύθηκα για την αναβάθμιση των αγροτικών ιατρείων των χωριών των ορεινών όγκων και τη στελέχωση τους με γιατρό και νοσηλευτή κατά  τη διάρκεια της θερινής περιόδου.







Δεν υπάρχουν σχόλια: