ΣΙΝΕ

Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 2023

Βασίλης Καρράς: Όλα τα νεότερα για την υγεία του τραγουδιστή – «Μακάρι να είναι όλα ψέματα»

Την πιο δύσκολη μάχη για τη ζωή του δίνει ο Βασίλης Καρράς, με πάθος και θάρρος, σύμφωνα με το στενό οικογενειακό του περιβάλλον. Ο αγαπημένος λαϊκός τραγουδιστής παλεύει και το Live News με τον Νίκο Ευαγγελάτο, το απόγευμα της Πέμπτης, έφερε στο φως όλα τα... τελευταία δεδομένα για την κατάσταση της υγείας του.

«Μια δύσκολη μάχη, πολύ δύσκολη, δίνει ο Βασίλης Καρράς. Το ξέρετε, είναι καιρός τώρα που το ακούμε και ο πολύ γνωστός τραγουδιστής δίνει μια πολύ δύσκολη μάχη. Βρίσκεται στο διαβαλκανικό νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης, μάλιστα μαθαίνω ότι και σήμερα κάτι θα γίνει με το αίμα του και τα λοιπά. Μάχη που όλοι εύχονται να την κερδίσει όσο και αν φαίνεται, πραγματικά, πολύ δύσκολο» τόνισε χαρακτηριστικά ο δημοσιογράφος και παρουσιαστής του MEGA για να ακολουθήσει ένα απόσπασμα στο οποίο και μίλησαν για τον τραγουδιστοί αγαπημένοι του συνάδελφοι και φίλοι.

Ο Ζαφείρης Μελάς δήλωσε: «ο Θεός να τον έχει καλά, να είναι υγιής, να βγει και να ξανάρθει πάλι κοντά μας. Μίλησα χθες με την γυναίκα του και μου είπε ότι είναι καλά. Είναι ανησυχητικό αλλά δεν ξέρουμε ακόμα, δεν ξέρουμε ακόμα. Θα δούμε. Ο Θεός είναι μεγάλος, δεν ξέρω. Η οικογένεια λέει ότι είναι καλά. Δεν υπάρχουν λόγια, δεν υπάρχουν λόγια, δεν υπάρχουν λόγια».

Με τη σειρά του, ο Σταύρος Φωτιάδης υπογράμμισε στην ενημερωτική εκπομπή του Μεγάλου Καναλιού τα εξής. «Δεν μπορώ να πω τίποτα. Όλη την αγωνία που έχει όλος ο κόσμος, την έχω και εγώ. Από μικρό παιδί, όταν ξεκινούσε ο Καρράς, ξεκινούσα και εγώ τότε την καλλιτεχνική μου καριέρα, οπότε έχω πάρα πολλά πράγματα να θυμάμαι. Στεναχωριέμαι πάρα πολύ για αυτό που συμβαίνει στον Βασίλη».

«Δεν έχω και την δύναμη να πάω να τον δω γιατί ακούω διάφορα, ας πούμε και ότι περνάει δύσκολα. Εγώ θέλω να ευχηθώ περαστικά, να είναι όλα ψέματα, να τον ξαναδούμε στις πίστες γιατί ο Βασίλης Καρράς είναι μια ιστορία μεγάλη στο ελληνικό λαϊκό τραγούδι. Έχει διδάξει όλη τη νεολαία, έχει μάθει να τραγουδάει τα τραγούδια του. Κάνει τον αγώνα του και αυτός και οι γιατροί που τον παρακολουθούν. Μακάρι να είναι όλα ψέματα και κάποια στιγμή να τον δούμε να βγαίνει στις τηλεοράσεις και να πει, «εδώ είμαι ρε, να πούμε». Με την μαγκιά που έχει ο Βασίλης».

«Η μάχη είπαμε πως είναι δύσκολη, αυτά που πρέπει να τακτοποιηθούν με το αίμα του στο νοσοκομείο προχωρούν σήμερα. Αν όλα πάνε καλά, αύριο θα μπορέσει να γυρίσει στο σπίτι του» πρόσθεσε, εν συνεχεία, ο Νίκος Ευαγγελάτος στο Live News της Πέμπτης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: