ΣΙΝΕ

Σάββατο 18 Νοεμβρίου 2023

Νέο βίντεο από την επίθεση που δέχτηκε ο Βασίλης Τερλέγκας – Χαμός στο νυχτερινό κέντρο

Ο Βασίλης Τερλέγκας έχει βρεθεί στο επίκεντρο το τελευταίο 24ωρο, εξαιτίας της επίθεσης την οποία δέχτηκε από θαμώνα σε νυχτερινό κέντρο στην Αυστραλία. Το αρχικό βίντεο της επίθεσης έφερε στο...T-live με την Τατιάνα Στεφανίδου.

Σε αυτό, ο τραγουδιστής έχει πλησιάσει σε ένα τραπέζι.

«Μωρό μου, Παναγία μου. Κουκλάρα μου». Τρεις λέξεις του σε κάποια πιθανώς από τις γυναίκες της παρέας φαίνεται πως ήταν αρκετές, σύμφωνα με κάποιους θαμώνες, για να ανάψουν τα αίματα. Ένας άντρας σηκώνεται και τον πιάνει από τον λαιμό.

Η εκπομπή επικοινώνησε με τον γνωστό τραγουδιστή, ο οποίος έδωσε τη δική του εκδοχή για το επεισόδιο, λέγοντας πως για όλα φταίει μια παραγγελιά.

«Μου ζήτησε το παλικάρι ένα τραγούδι και του είπα “θα το πω μετά” και στεναχωρήθηκε που του είπα “θα το πω μετά”» είπε αρχικά.

«Πήγε να μου πάρει το σταυρό γιατί δεν του είπα το τραγούδι. Δεν με χτύπησε. Πολύ καλό παιδί ήταν. Απλώς, δεν του το είπα στην ώρα του… Τίποτα… Όλοι ήταν μεθυσμένοι, πετάγανε λουλούδια, “χαμός στο ίσωμα”. Τον γνωρίζω τον άνθρωπο. Είναι φίλοι μου παιδιά, έρχονται στην Αθήνα και με βλέπουν αυτοί… Όλη η παρέα αυτή. Δεν χειροδίκησε ο άνθρωπος, ούτε με χτύπησε, ούτε με άγγιξε το παιδί με κακή προαίρεση. Ίσα – ίσα που του μίλαγα μετά. Αυτό δεν είναι τίποτα μπροστά σε άλλα που έχω τραβήξει. Και είναι και φίλοι μου, έτσι; Όσο πιο γνωστοί είναι, τόσο πιο πολλές απαιτήσεις έχουν μερικές φορές. Δεν είναι κακό αυτό» δήλωσε στην εκπομπή του Alpha ο Βασίλης Τερλέγκας και ερωτηθείς για τις φράσεις θαυμασμού που είπε σε γυναίκα απάντησε: «Σε όλον τον κόσμο εκφράζω τον θαυμασμό μου».

Σήμερα, Παρασκευή 17 Νοεμβρίου, στο Πρωινό προβλήθηκε ένα άλλο βίντεο.

Πρόκειται για ένα απόσπασμα από άλλη οπτική γωνία, που δείχνει τον χαμό που προκλήθηκε από την επίθεση του θαμώνα στον Βασίλη Τερλέγκα. Δημιουργήθηκε χαμός στο νυχτερινό κέντρο, με άλλους θαμώνες να προσπαθούν να συγκρατήσουν τον εκνευρισμένο πελάτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις