ΣΙΝΕ

Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου 2023

Sevasti - Δεν Είσαι Για Μένα - Official Music Video

Η ταλαντούχα Sevasti κυκλοφορεί το mainstream pop τραγούδι “Δεν είσαι για μένα”, ένα mainstream
pop τραγούδι που σου φτιάχνει την διάθεση σε στίχους και μουσική της ίδιας της Sevasti.

Στίχοι-Μουσική: Sevasti
https://www.youtube.com/watch?v=vOtJW0rZvps

Στίχοι: Μάζεψα τα πράγματά μου και άφησα πίσω ό,τι αγαπώ Μα όσα κι αν πήρα Πως να κολλήσω τα σπασμένα γυαλιά μου Σου’ δωσα το μέσα μου χωρίς δισταγμό Μα ποια η ουσία Ζω μες την μελαγχολία Δεν είσαι για μένα Δεν κάνεις για μένα Πως να σου το πω Ουρλιάζει το εγώ σου Το σάπιο κενό σου αγγίζει ουρανό Δεν είσαι για μένα Δεν νιώθεις την τρέλα Ζεις στον παγετό Άδειο το βλέμμα Βλέπω τον οίκτο μέσα στο θεριό Δεν αισθάνεσαι, μ’ αγγίζεις μα δεν μ’ακουμπάς Ναι δεν αισθάνεσαι, μ’ αγγίζεις μα δεν μ’ ακουμπάς Σου’ δειξα τον κόσμο όλο μου Μα μ’ άφηνες θυμάμαι μόνη μου Χαράμισα το χρόνο μου Δε θέλω να σε δω

Δεν υπάρχουν σχόλια: