ΣΙΝΕ

Πέμπτη 2 Μαΐου 2024

Χαμός με το τραγούδι διαφήμισης για κάρβουνα που μοιάζει με το τραγούδι Ζάρι της Eurovision

Καυσόξυλα Κολίτσας: Η διαφήμιση της εταιρίας δασικών προϊόντων με στίχους βασισμένους στο «ZARI» της Μαρίνας Σάττι

Το τραγούδι που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στη Eurovision 2024, στο... Μαλμέ της Σουηδίας, φαίνεται πως μας έχει επηρεάσει περισσότερο από ότι θα περιμέναμε. Ξεκίνησε ως το περίεργο «τα τα τα» που πολύ τάχθηκαν κατά, στην πορεία τραγουδήθηκε σε κλαμπ, έγινε διπλά πλατινένιο και τώρα αποτελεί πηγή έμπνευσης για διαφήμιση δασικών προϊόντων. Την Κυριακή, 28 Απριλίου 2024, η εταιρία Καυσόξυλα Κολίτσας δημοσίευσε μέσω του λογαριασμού της στο Instagram τη νέα, σε ρυθμούς ζαριού πασχαλινή διαφήμισή της. Ένα σύντομο reel διαρκείας σχεδόν ενός λεπτού, το οποίο συγκεντρώνει ήδη περισσότερα από 2.500 likes, με τους χρήστες στα σχόλια να δίνουν το απόλυτο «δωδεκάρι».

Δείτε το βίντεο:



Μετά το «Σκορπιός είναι για εσένα» έρχεται στον κόσμο των social media μια διαφορετική εκδοχή του τραγουδιού της Μαρίνας Σάττι, έτοιμη να γίνει το viral των ημερών. Στο διαφημιστικό spot που γυρίστηκε από τον Θανάση Σούντα, βλέπουμε την ομάδα της εταιρίας Καυσόξυλα Κολίτσας να πρωταγωνιστεί στη δικιά της «Κάρβουνο-vision 2024». Το βίντεο ξεκινάει με την Μαριάννα Γεωργάκη σαν μια άλλη Σάττι, κρατώντας μια χάρτινη ταμπέλα στην οποία αναγράφεται με μεγάλα γράμματα το όνομα της εταιρίας. «Κάρβουνο καλό να βρω μακάρι, αρνί θέλω να ψήσω όχι ψάρι, κάνω πως ξεχνάω μα έρχεται Πάσχα και όλα αλλάζουν γύρω μου απότομα»!Σας θυμίζουν κάτι οι στίχοι; Η διαφήμιση πλέον έχει βρει έναν διαφορετικό τρόπο για να γίνεται όλο και πιο ευρηματική, συμβαδίζοντας παράλληλα με τις τάσεις της εποχής. Τι καλύτερο λοιπόν από ένα σύντομο βίντεο – καθώς πλέον η υπομονή μας έχει μειωθεί – σε ρυθμούς Μαρίνα Σάττι ενώ βρισκόμαστε μια ανάσα πριν από τον Μουσικό Διαγωνισμό Τραγουδιού; Με φόντο τη φύση και εννοείται τα καυσόξυλα Κολίτσας, παρακολουθούμε χορό και τραγούδι σε μια πιο λαϊκή και σίγουρα διασκεδαστική version, με τους νέους στίχους να αποτυπώνονται όλο και περισσότερο στο μυαλό μας. Μπορεί να μην είχαμε σκοπό να αγοράσουμε δασικά προϊόντα, όμως μετά από μια έξυπνη διαφήμιση ίσως το ξανασκεφτούμε.

«Να μη θυμηθώ, το Πάσχα που πήγα να καψαλιστώ. Κολιτσας»!
:

Δεν υπάρχουν σχόλια: