ΣΙΝΕ

Τρίτη 18 Ιουνίου 2024

Η Νάγια με το «Η νύχτα μου γέρνει της Ζωής Τηγανούρια και του Κ. Ρωμανίδη ξεπέρασε τις 100.000 σε λίγες μόνο μέρες

Η Νάγια με το «Η νύχτα μου γέρνει της Ζωής Τηγανούρια και του Κ. Ρωμανίδη ξεπέρασε τις 100.000 σε λίγες μόνο μέρες.  

Απολαύστε την απόλυτη καλοκαιρινή μπαλάντα...

Στίχοι: «Η νύχτα μου γέρνει» 

Τα μάτια μου κλείνω και πίσω μου αφήνω

αυτό που μου κάνει κακό.

Στο τέλος θα αντέξω, ξανά δεν θα τρέξω

να ‘ρθώ να σου πω σ’ αγαπώ.

 

Η μέρα  σωπαίνει, κι η νύχτα  μου γέρνει

σε πόνου φεγγάρι χλωμό.

Στο τέλος θα αντέξω, ξανά δεν θα τρέξω

να ‘ρθώ να σου πω σ’ αγαπώ.

 

Η μέρα  σωπαίνει, κι η νύχτα  μου γέρνει,

φεγγάρι χωρίς γυρισμό

καθώς ξημερώνει, παραίσθηση έχω,

πώς είσαι αγάπη μου εδώ.

 

Η νύχτα τελειώνει, κι αυτό που σιμώνει

δεν θέλω να νιώσει κανείς.

Μονάχη δακρύζω, φοβάμαι λυγίζω

στην σκέψη πως θα μ’ αρνηθείς.

 

Η μέρα σωπαίνει, κι η νύχτα μου γέρνει

φεγγάρι χωρίς γυρισμό

καθώς ξημερώνει, παραίσθηση  έχω

πως είσαι αγόρι μου εδώ.

 

Καλή σας ακρόαση! 🌹

 

 

Ερμηνεία: Νάγια Αγοραστού

Σύνθεση και παραγωγή: Ζωή Τηγανούρια

Στίχοι: Κωνσταντίνος Ρωμανίδης

 

Ενορχηστρώσεις: Ζωή Τηγανούρια, Χάρης Πεγιάζης, Στέλιος Γενεράλης

Πιάνο: Μάνος Κιτσικόπουλος

Βιολί: Σέρτζιο Ναστάζα

Βιόλα: Λαουρέντιου Μάτα Σάρου

Τσέλο: Μιρέλα Ρούτση

Ηχογράφηση/Μίξη/Mastering: Γιώργος Πρινιωτάκης Artracks Recording Studios

Εταιρία παραγωγής: Zoe Music

 

·         Βιογραφικό Ζωή Τηγανούρια: https://zoe-music.net/el/zoe-biography/

·         O Κωνσταντίνος Ρωμανίδης είναι Καθηγητής Χειρουργικής στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.

·         Βιογραφικό Νάγια Αγοραστού

Η Νάγια Αγοραστού γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Νέα Φιλαδέλφεια Αττικής με καταγωγή  από Λέσβο.

Αποφοίτησε από την Νομική Σχολή του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και έλαβε την άδεια ασκήσεως του δικηγορικού λειτουργήματος ασκώντας δύο χρόνια δικηγορία μέχρι το 2023. Την ίδια χρόνια συνεργάστηκε ως ερμηνεύτρια σε συναυλίες με τη συνθέτη Ζωή Τηγανούρια και ηχογράφησε τη Φωνή της στο τραγούδι «Η νύχτα μου γέρνει» σε μουσική Ζωής Τηγανούρια και στίχους Κωνσταντίνου Ρωμανίδη, επίσης συμμετείχε και στα γυρίσματα videoclip του τραγουδιού. Παράλληλα δίνει εξετάσεις για την εισαγωγή της στην Εθνική Σχολή Δικαστών, στις οποίες πέτυχε και ήδη από τον Φεβρουάριο του 2024.

Έχει άριστη γνώση αγγλικής γλώσσας (Proficiency) και επαρκή γνώση γαλλικής γλώσσας (Sorbonne 2).

Η αγάπη της από παιδί ήταν η μουσική. Έτσι ολοκλήρωσε  παράλληλα με τις παραπάνω σπουδές και τα υποχρεωτικά εξαετή μαθήματα θεωρίας και αρμονίας στο Εθνικό Ωδείο και μαθήματα πιάνου, μέχρι τη Μέση. Επίσης έχει κάνει μαθήματα φωνητικής στο σύγχρονο και στο κλασικό τραγούδι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις