ΣΙΝΕ

Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2024

Εθνική Ελλάδας: H συγκινητική αφιέρωση των διεθνών παικτών προς τον Μπάλντοκ μετά τον θρίαμβο στο Γουέμπλεϊ

«Για σένα….England-Greece 1-2»

Λίγη μόλις ώρα μετά την επική νίκη με 2-1 μέσα στο Λονδίνο επί της φιναλίστ του Euro Αγγλίας, οι παίκτες της εθνικής μας ομάδας με ανάρτησή τους στα social media αφιέρωσαν όπως είχαν προαναγγείλει το ...«διπλό» στη μνήμη του Τζορτζ Μπάλντοκ.

Έγραψαν στο X: «Για σένα….England-Greece 1-2»
Ραγίζει καρδιές η σύντροφος του Μπάλντοκ: «Ο κόσμος μου δεν θα είναι ποτέ ο ίδιος»

Η σύζυγος του αδικοχαμένου 31χρονου, Άναμπελ Ντίναμ, αποχαιρέτησε με τον δικό της τρόπο τον σύντροφο της με ένα συναισθηματικά φορτισμένο μήνυμα μέσω των social media.

Αναλυτικά η ανάρτηση της:

«Ο Τζορτζ, ο έρωτας της ζωής μου, η αδελφή ψυχή μου. Ο τέλειος μπαμπάς για το όμορφο αγόρι μας. Με συμπλήρωσες. Ήσουν ο κόσμος μου και ξέρω ότι ήμασταν ο δικός σου.

Είσαι εδώ μαζί μου στο χαμόγελο του Μπρόντι, στα γέλια του και στην υπέροχη προσωπικότητα του. Ο κόσμος μου δεν θα είναι ποτέ ο ίδιος, αλλά θα βρω τρόπο για τον Μπρόντι. Το υπόσχομαι. Σ’ αγαπώ για πάντα G. Η Neen σου. Χ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: