Ακόμη μία δικαστική απόφαση που ξεσκεπάζει τις «κουτοπονηριές» της ΝΔ. Ακόμη μια δικαστική απόφαση που επαναφέρει με ένταση το ζήτημα της διαχείρισης και προστασίας των προσωπικών δεδομένων των πολιτών.Η καταδίκη της πρώην ευρωβουλευτού της ΝΔ κ. Άννας -...
Μισέλ Ασημακοπούλου για τη διαρροή ηλεκτρονικών διευθύνσεων αποδήμων Ελλήνων, λίγο πριν από τις ευρωεκλογές του 2024, εκθέτει ανεπανόρθωτα ένα σύστημα διαχείρισης δεδομένων που αποδεικνύεται ανεπαρκές, ανεξέλεγκτο και ασφαλώς επικίνδυνο.Η κυβέρνηση οφείλει να απαντήσει ξεκάθαρα: Πόσο ασφαλή είναι τελικά τα προσωπικά δεδομένα των Ελλήνων πολιτών; Ποιος εγγυάται ότι ανάλογες διαρροές δεν έχουν συμβεί και σε άλλες βάσεις δεδομένων του Δημοσίου; Ποιος αναλαμβάνει την πολιτική ευθύνη για ένα σκάνδαλο που τραυμάτισε την εμπιστοσύνη των πολιτών προς τους θεσμούς;
Τα ερωτήματα γίνονται ακόμη πιο επιτακτικά σήμερα, καθώς η κυβέρνηση ζητά από τους πολίτες να αποδεχθούν τον Προσωπικό Αριθμό ως το κεντρικό κλειδί διασύνδεσης όλων των κρατικών μητρώων και προσωπικών τους στοιχείων, διαβεβαιώνοντας ότι το σύστημα είναι απολύτως ασφαλές.
Με ποια αξιοπιστία όμως δίνονται αυτές οι εγγυήσεις, όταν η ίδια η κρατική μηχανή αποδείχθηκε ανίκανη να προστατεύσει ακόμη και ευαίσθητα δεδομένα εκλογέων;
Η ΝΙΚΗ απαιτεί από την κυβέρνηση να σταματήσει άμεσα το αφήγημα περί υποχρεωτικότητας του Προσωπικού Αριθμού, να εγκαταλείψει την προσχηματική ρητορική περί ασφάλειας των προσωπικών δεδομένων και να ακυρώσει όλα τα σχέδια δημιουργίας μηχανισμού ψηφιακής επιτήρησης των Ελλήνων.
Να ξέρουν ότι σε κάθε προσπάθεια περιορισμού έστω και κατ´ ελαχιστον της ελευθερίας των πολιτών θα μας βρουν απέναντι
Ο γερμανοτραφής Έλληνας πρωθυπουργός, υποθέτουμε ότι ενημερώθηκε για τις δηλώσεις του Γερμανού ΥΠΕΞ, υπέρ της καταβολής αποζημιώσεων στην Πολωνία για τα 50.000 θύματα του ναζιστικού καθεστώτος. Ο Γιόχαν Βάντεφουλ δεν δίστασε, μάλιστα, να ταχθεί ρητά υπέρ της επίσπευσης της σχετικής απόφασης της Γερμανίας, μιλώντας για αποκατάσταση, ηθική και οικονομική, προς τη γειτονική χώρα. Επιβεβαιώνεται εν τέλει, ότι η Γερμανία εξοφλεί τις υποχρεώσεις της από τον Β Παγκόσμιο Πόλεμο, προς όλες τις χώρες που κατέστρεψε, πλην όμως Ελλάδος. Σιωπή για την ταμπακέρα, και μόνο υποκριτικά φιλικά χτυπήματα για τη χώρα μας, την ώρα που όλοι συνομολογούν πώς οι απαιτήσεις παραμένουν ενεργές και απαράγραπτες. Τρισεκατομμύρια μας χρωστούν οι Γερμανοί αν συνυπολογιστεί και το κατοχικό δάνειο, κι όμως, καμία ουσιαστική προσπάθεια δεν αναπτύσσεται από τη σημερινή κυβέρνηση, τα μέλη της οποίας προτιμούν, ατιμωτικά προς το ιερό αίμα των προγόνων μας, να αποσιωπούν το θέμα. Η ΝΙΚΗ θα συνεχίσει να αγωνίζεται σθεναρά υπέρ της διεκδίκησης των Γερμανικών Αποζημιώσεων, όσο κι αν προσκρούει στο πολιτικό κατεστημένο που προδοτικά και εμμονικά τις αποποιείται. Και δεσμεύεται να αναλάβει άμεσα πρωτοβουλίες προς αυτή την κατεύθυνση, ανάμεσά τους και η συνεργασία με τους πρωταγωνιστές της πολωνικής υπόθεσης
|



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου