ΣΙΝΕ

Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

Ποιος τραγουδιστής δούλευε σε μαγαζί με γυαλικά στην Ομόνοια;

Ο τραγουδιστής εξομολογήθηκε πως σε πιο νεαρή ηλικία δούλευε σε μαγαζί γυαλικών στην Ομόνοια. «Με έβαλε ο πατέρας μου για να στρώσω», εξήγησε. Ποιος είναι; Ο λόγος για τον...
Γιάννη Βαρδή, που προσπαθούσε ο πατέρα του Αντώνης Βαρδής να συνετίσει επειδή ήταν αρκετά κακομαθημένος. «Ήμουν πολύ κακομαθημένος μέχρι τότε. Στη συνέχεια ήρθε το χαρτί για να παρουσιαστώ στο στρατό. Πέρασα αρκετά δύσκολα. Εκεί αποφάσισα ότι θέλω να ασχοληθώ με το τραγούδι . Πέρασα από δοκιμασία και πήγα στον πατέρα μου να με ακούσει. Τότε ζούσα με την μητέρα μου και, στην ουσία έκλεισα ραντεβού μαζί του. Μου είχε πει ο πατέρας μου: “Αν δεν είσαι καλός δεν θα σε αφήσω να εκθέσεις τον εαυτό σου ούτε εμένα”», εξομολογήθηκε ο Γιάννης Βαρδής.
Πηγή: ΕΓΩ
Δείτε περισσότερα θέματα

Δεν υπάρχουν σχόλια: