ΣΙΝΕ

Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

Αύριο Πέμπτη 14 Ιουλίου στις 10.30 εκδικάζεται η αγωγή για συκοφαντική δυσφήμηση κατά της GrevenaiN

Tο άτομο που πιστεύει ότι είναι ανώτερος από όλους και περιφρονεί τους γύρω του
Αυτός αποκαλείται υπερόπτης. Αυτός που δεν επιδεικνύει την απαιτούμενη υπευθυνότητα, αυτός που δεν αναλαμβάνει τις ευθύνες του, αυτός που δεν είναι υπαίτιος για κάποιο γεγονός. Αυτός αποκαλείται ανεύθυνος Ο ανεύθυνος άρχοντας από τον οποίο δεν είναι δυνατόν να ζητηθούν ευθύνες για τις πράξεις του.
Ο υπερόπτης, ο ανεύθυνος υποτιμά και προσπαθεί να φιμώσει κάνοντας αγωγές για εκφοβισμό. Έτσι υποτιμά κάποιος τους Γρεβενιώτες, αφού εχει υφαρπάξει την ψήφο τους.
Στον τόπο μας αλλά και σε όλη την Ελλάδα, η ελευθερία του λόγου είναι χαμηλά στην ιεραρχία των αξιών της κοινωνίας. Η ελευθερία στην έκφραση έχει όριο και τίμημα . «Είπαμε, μην το παρακάνεις», «θα βρεις τον μπελά σου».
Η λαϊκή παροιμία “η γλώσσα κόκαλα δεν έχει και κόκαλα
τσακίζει’’, αποδεικνύει πως η λογοκρισία είναι μέρος της κουλτούρας μας.
Στην Αμερική, η αντίστοιχη παροιμία είναι η εξής «sticks and stones can break my bones but words can not hurt me» που σημαίνει «τα ξύλα και οι πέτρες μπορεί να τσακίσουν τα κόκαλα μου, αλλά οι λέξεις δεν μπορούν να με πειράξουν».
Και στις δύο περιπτώσεις ο λόγος είναι σημαντικός, στην ελληνική όμως περίπτωση μπορεί να γίνει επικίνδυνος.
Και επειδή στην Ελλάδα...ότι γράφεται και είναι επικίνδυνο κόβεται και ράβεται, αξίζει να δούμε τι λέει ο Ιρλανδός στοχαστής και πολιτικός Έντμουντ Μπέρκ (18ος αιώνας). «Η τυπωμένη γραφή είναι ισάξια της Δημοκρατίας και οποιοσδήποτε μπορεί να μιλήσει, μιλάει τώρα σε ολόκληρο το έθνος... Δεν έχει σημασία σε ποια τάξη ανήκει, τι εισοδήματα ή τι τίτλους έχει. Η προϋπόθεση είναι να έχει γλώσσα που οι άλλοι θα ακούν και δεν χρειάζεται τίποτε άλλο.»
Στην Ελλάδα όμως από την στιγμή που κάποια λειτουργία χαρακτηρίζεται ως ελευθερία ή εξουσία είναι καθήκον κάθε Δημοκρατικού πολίτη να την περιορίζει. (Και η ελευθερία πρέπει να περιορίζεται, σε ιδανικό επίπεδο να αυτοπεριορίζεται, αλλιώς παύει να είναι ελευθερία. Το «κάνω ότι θέλω» παραπέμπει σε ζωώδη κατάσταση, είναι ζωώδης ελευθερία. Η ελευθερία του ανθρώπου ως κοινωνικού όντος, αποκτά νόημα μόνον μέσω του σεβασμού της ελευθερίας του άλλου.)


Και αυτό γίνεται με χιλιάδες τρόπους.......


Εμείς μιλάμε με στοιχεία και γεγονότα, δεν μιλάμε με απειλές και με εκβιασμούς.


Αν τα πορίσματα των ορκωτών λογιστών είναι ψευδή γεγονότα, αναλήθειες και ταπεινωτικά που δημοσιεύσαμε στις 22/03/2011 και θίγουν την ηθική υπόσταση κάποιων και δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα ,τότε οι θιγόμενοι να εγκαλέσουν τους ορκωτούς για τα πορίσματα τους που έβγαλαν από τις ατασθαλίες και τις κακοπροαίρετες πονηρές ενέργειες κάποιων πρώην πρόεδρων δημοτικών επιχειρήσεων.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! στα Γρεβενά του φόβου και της υποτέλειας , τολμήσαμε να αναρτήσουμε μία εφημερίδα. Αντί να γεμίζουμε σελίδες με φωτογραφίες των «εκλεκτών» και αράδες χωρίς νόημα, τολμάμε να «ελέγξουμε» την διαφθορά και να αναδείξουμε τη μπόχα της δημοτικής κακοδιαχείρισης που γινόταν στα Γρεβενά! Που κάποιοι , μας κορόιδευαν, επειδή δεν μπορούσαν να κάνουν το ίδιο!
Και φθάνει η ώρα της κρίσης για όλους μας. Και αποδεικνύεται πως οι εφημερίδες έχουν ρόλο και μπορούν να τον παίξουν για το δημόσιο καλό και όχι για την εξουσία. Και οι δημοσιογράφοι μπορεί να κάνουν δουλειά, αν αφήσουν το γλείψιμο. Και όλοι εμείς , αν θέλουμε μπορούμε να στείλουμε στο διάολο όλα τα παρανυφάκια της εξουσίας που ζούσαν και ζούνε με δημόσιο χρήμα. Αυτό βέβαια για τα Γρεβενά είναι πρωτοφανές. Και μη μου πείτε πως δεν είστε μουδιασμένοι..? Όποιος, όποιοι πιστεύουν ότι τους συκοφαντούμε δεν έχουν παρά να κάνουν μια αναδρομή στα προηγούμενα χρόνια και αν ακόμη ηθελημένα έχουν απώλεια μνήμης, να αποταθούν στην αρμόδια εισαγγελική αρχή να τους δώσουν τα πορίσματα των ορκωτών λογιστών για να διαπιστώσουν τις κακουργηματικές πράξεις τους.
Τότε εάν είναι επιφανείς πολιτικοί άντρες, όσο ισχυρίζονται, δεν έχουν παρά να πάνε να παραδοθούν στην δικαιοσύνη.
Συνέχεα τις επόμενες μέρες.
Νίκος Παγιαλάκης
grevenain
Δείτε περισσότερα θέματα 

Δεν υπάρχουν σχόλια: