Το «Πλοίο της αγάπης» μας αφήνει για πάντα. Το κρουαζιερόπλοιο στο οποίο έγιναν τα γυρίσματα της δημοφιλούς τηλεοπτικής σειράς που καθήλωσε εκατομμύρια τηλεθεατές οδεύει προς τη «δύση» του. Το «Pacific Princess» πουλήθηκε έναντι 2,5 εκατομμυρίων ευρώ σε τουρκική εταιρεία διάλυσης πλοίων και πρόκειται να μετατραπεί σε παλιοσίδερα.
Το κρουαζιερόπλοιο φιλοξένησε την πολυβραβευμένη σειρά του μεγιστάνα παραγωγού Ααρον Σπέλινγκ, η οποία διήρκεσε εννέα σεζόν και προβλήθηκε από τις 24 Σεπτεμβρίου του 1977 έως τις 24 Μαΐου του 1986 σε περισσότερες από εκατό χώρες στον κόσμο.
Το «Pacific Princess» ναυπηγήθηκε στη Γερμανία τη δεκαετία του ’60 κι από τότε διέσχιζε τους ωκεανούς κάνοντας κρουαζιέρες στην Καραϊβική και σε χώρες της Λατινικής Αμερικής.
Τελευταία είχε περάσει στην ιδιοκτησία ισπανικής ναυτιλιακής εταιρείας για να δρομολογηθεί σε κρουαζιέρες στη Μεσόγειο. Ομως, επειδή είχε αμίαντο στα τοιχώματά του, κάτι που απαγορεύεται πια, μεταφέρθηκε το 2008 στο ναυπηγείο San Giorgio del Porto, στη Γένοβα, για να αφαιρεθεί ο αμίαντος.
Το ναυπηγείο δεν πληρώθηκε ποτέ, αν και είχε ξοδέψει 6 εκατομμύρια ευρώ για τις εργασίες. Ετσι απευθύνθηκε στο δικαστήριο της Γένοβα, το οποίο αποφάσισε να γίνει κατάσχεση του πλοίου και δημοπρασία για την πώλησή του. Ωστόσο δεν εμφανίστηκαν υποψήφιοι στις τέσσερις δημόσιες δημοπρασίες που ακολούθησαν.
Τότε αποφασίστηκε να γίνει ιδιωτική διαπραγμάτευση και βρέθηκε η Cesman, τουρκική εταιρεία διάλυσης πλοίων, που το αγόρασε έναντι 2,5 εκατομμυρίων ευρώ. Μόλις το αποπληρώσει, θα το ρυμουλκήσει στο ναυπηγείο της για να το κάνει παλιοσίδερα.
Σύντομα μόνο τα επεισόδια της αμερικανικής σειράς θα θυμίζουν την παλιά αίγλη του «Pacific Princess». Στη σειρά, από την οποία πέρασαν σε ρόλο guest διάσημοοι ηθοποιοί, αρκετοί από τους επιβάτες εκτός από την αναψυχή και τη γνωριμία νέων χωρών αναζητούσαν και τον μεγάλο έρωτα.
Αρωγοί τους ήταν ο καπετάνιος Μέριλ Στάμπιτ και το πλήρωμά του, οι οποίοι έδιναν τον καλύτερό τους εαυτό για να τους βοηθήσουν να ερωτευτούν. Ομως ακόμη κι αν ο στόχος των επιβατών δεν πραγματοποιούνταν, όλοι αποχωρούσαν από το πλοίο ευχαριστημένοι.
Κάθε επεισόδιο της σειράς επικεντρωνόταν συνήθως σε τρεις ιστορίες, μία ρομαντική, μία δραματική και μία χιουμοριστική. Υπήρχαν επίσης εφήμερες σχέσεις ανάμεσα σε επιβάτες και μέλη του πληρώματος, σχέσεις ανάμεσα σε επιβάτες, αλλά και ζευγάρια που χάρη στο «Πλοίο της αγάπης» ξεπερνούσαν τις διαφορές τους.
Espressonews.gr
Το κρουαζιερόπλοιο φιλοξένησε την πολυβραβευμένη σειρά του μεγιστάνα παραγωγού Ααρον Σπέλινγκ, η οποία διήρκεσε εννέα σεζόν και προβλήθηκε από τις 24 Σεπτεμβρίου του 1977 έως τις 24 Μαΐου του 1986 σε περισσότερες από εκατό χώρες στον κόσμο.
Το «Pacific Princess» ναυπηγήθηκε στη Γερμανία τη δεκαετία του ’60 κι από τότε διέσχιζε τους ωκεανούς κάνοντας κρουαζιέρες στην Καραϊβική και σε χώρες της Λατινικής Αμερικής.
Τελευταία είχε περάσει στην ιδιοκτησία ισπανικής ναυτιλιακής εταιρείας για να δρομολογηθεί σε κρουαζιέρες στη Μεσόγειο. Ομως, επειδή είχε αμίαντο στα τοιχώματά του, κάτι που απαγορεύεται πια, μεταφέρθηκε το 2008 στο ναυπηγείο San Giorgio del Porto, στη Γένοβα, για να αφαιρεθεί ο αμίαντος.
Το ναυπηγείο δεν πληρώθηκε ποτέ, αν και είχε ξοδέψει 6 εκατομμύρια ευρώ για τις εργασίες. Ετσι απευθύνθηκε στο δικαστήριο της Γένοβα, το οποίο αποφάσισε να γίνει κατάσχεση του πλοίου και δημοπρασία για την πώλησή του. Ωστόσο δεν εμφανίστηκαν υποψήφιοι στις τέσσερις δημόσιες δημοπρασίες που ακολούθησαν.
Τότε αποφασίστηκε να γίνει ιδιωτική διαπραγμάτευση και βρέθηκε η Cesman, τουρκική εταιρεία διάλυσης πλοίων, που το αγόρασε έναντι 2,5 εκατομμυρίων ευρώ. Μόλις το αποπληρώσει, θα το ρυμουλκήσει στο ναυπηγείο της για να το κάνει παλιοσίδερα.
Σύντομα μόνο τα επεισόδια της αμερικανικής σειράς θα θυμίζουν την παλιά αίγλη του «Pacific Princess». Στη σειρά, από την οποία πέρασαν σε ρόλο guest διάσημοοι ηθοποιοί, αρκετοί από τους επιβάτες εκτός από την αναψυχή και τη γνωριμία νέων χωρών αναζητούσαν και τον μεγάλο έρωτα.
Αρωγοί τους ήταν ο καπετάνιος Μέριλ Στάμπιτ και το πλήρωμά του, οι οποίοι έδιναν τον καλύτερό τους εαυτό για να τους βοηθήσουν να ερωτευτούν. Ομως ακόμη κι αν ο στόχος των επιβατών δεν πραγματοποιούνταν, όλοι αποχωρούσαν από το πλοίο ευχαριστημένοι.
Κάθε επεισόδιο της σειράς επικεντρωνόταν συνήθως σε τρεις ιστορίες, μία ρομαντική, μία δραματική και μία χιουμοριστική. Υπήρχαν επίσης εφήμερες σχέσεις ανάμεσα σε επιβάτες και μέλη του πληρώματος, σχέσεις ανάμεσα σε επιβάτες, αλλά και ζευγάρια που χάρη στο «Πλοίο της αγάπης» ξεπερνούσαν τις διαφορές τους.
Espressonews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου