ΣΙΝΕ

Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

Ποιος ελέγχει τελικά την ελληνική διαιτησία… αδερφούλη μου;

Στην αποκάλυψη μιας νέας συνομιλίας που εμπλέκει τον διαιτητή Τάσο Σιδηρόπουλο και παράγοντες του ποδοσφαίρου που ελέγχουν, όπως μαρτυρούν, τη διαιτησία, προχώρησε ο Κυριάκος Θωμαΐδης μέσω της εκπομπής του Η Δίκη στον ΣΚΑΪ.
Στην ηχητική συνομιλία που προκύπτει από καταγραφή του υπερκοριού της ΕΥΠ, παράγοντας της ΕΠΟ και πρόεδρος ΠΑΕ -τότε Α΄Εθνικής- συζητούν για το πως μπορούν να επηρεάσουν τον διαιτητή Τάσο Σιδηρόπουλο, που είχε πέσει θύμα ξυλοδαρμού το μεσημέρι της 19ης Ιανουαρίου του 2011, δύο ημέρες πριν την εν λόγω συνομιλία, στις εγκαταστάσεις του Αγίου Κοσμά.
Αναλυτικά ο διάλογος:

Α: Τι γίνεται, για πες μου αδελφούλη μου τώρα.
Β: Τι να γίνει ρε; Εσύ τα ξέρεις, εσείς κινείτε τα νήματα.
Α: Ναι, κινούμε… Άκου να σου πω κάτι, δεν τα ήξερα κι εγώ, οι οργανωμένοι μου άνοιξαν τα μάτια. Είναι ανεπίτρεπτο ο Τεροβίτσας να μην τα ξέρει αυτά τα πράγματα.
Β: Ποιο παιδί μου; Ποιο απ΄όλα;
A: Ο Σιδηρόπουλος δεν έχει δηλώσει κώλυμα από ηθική ευθιξία; Είναι δυνατόν ρε;
Β: Άσε με ρε συ τώρα! Θέλεις αν μιλάς και όλοι να σε κατηγορούν ότι το έκανες εσύ αυτό ρε συ;
Α: Εγώ τι να κάνω; Εμένα με έχουνε αδικήσει…
Β: Για το καλό σου δηλαδή…
Α: Άλλο θέλω να σου πω. Εμένα με έχουνε αδικήσει επί σειρά ετών 30 διαιτητές, 50. Έχει πάθει ποτέ κανείς τίποτα;
B: Ναι! … (γέλια)… Μεταξύ μας τώρα!
Α: Ποιος;
B: Κανά δύο που μου έχεις πει εσύ.
Α: Άστο ρε συ τώρα!
Β: Απ΄την κούνια, που έπεσε απ΄την κούνια;
A: Άλλο κούνια κι άλλο αυτό. Σε κάθε περίπτωση ας πάνε να τους βρούνε ποιοι το κάνανε, εγώ δεν ξηγιέμαι έτσι. Άλλο, όμως, εγώ σε ρωτάω κι εσύ άλλο λες τώρα.
Β: Εγώ σου λέω ότι δεν το ξέρω αυτό, πρώτη φορά το ακούω από σένα.
Α: Θα ρίξεις ένα τηλέφωνο να πεις ότι ο Α. είναι φίλος ή δεν θα το κάνεις;
Β: Ναι, κατάλαβα. Σε φιλώ. Καλό ταξίδι.
Α: Πήγαινε και κάνε τον σταυρό σου στην εκκλησία και πες ότι ο Α. είναι φίλος.
Β: Εντάξει παιδί μου.
Α: Θα το κάνεις;
Β: Nαι.
Α: Φιλιά, σ΄αγαπώ.
Β: Σε φιλώ, κι εγώ, γεια.

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΤΕ LIKE... ΚΛΙΚ ΣΤΟ (Mου αρέσει!)
 Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: