Δεν προσέχεις τα παιδιά σου όταν βρίσκεσαι σε ξενοδοχείο; Κάνεις φασαρία στο διάδρομο και ξέφρενα πάρτι στο δωμάτιο;
Τότε συγκαταλέγεσαι στους πιο ενοχλητικούς πελάτες των ξενοδοχείων.
Στην έρευνα Hotel Etiquette που έκανε η Expedia κατέγραψε μία προς μία τις ενοχλητικές συνήθειες των πελατών των ξενοδοχείων.
Οι πιο εκνευριστικοί τύποι και οι ενοχλητικές τους συνήθειες είναι:
Τότε συγκαταλέγεσαι στους πιο ενοχλητικούς πελάτες των ξενοδοχείων.
Στην έρευνα Hotel Etiquette που έκανε η Expedia κατέγραψε μία προς μία τις ενοχλητικές συνήθειες των πελατών των ξενοδοχείων.
Οι πιο εκνευριστικοί τύποι και οι ενοχλητικές τους συνήθειες είναι:
1.Κατά 72% οι γονείς που δεν προσέχουν τα παιδιά τους
2.Κατά 69% όσοι κάνουν φασαρία στο διάδρομο
3.Κατά 59% όσοι διασκεδάζουν έντονα στο δωμάτιο
4.Κατά 53% οι παραπονιάρηδες
5.Κατά 35% όσοι τσακώνονται
6.Κατά 29% όσοι είναι υπέρμετρα εκδηλωτικοί στην αγάπη τους
7.Κατά 28% όσοι κάνουν πάρτι στην πισίνα
8.Κατά 22% αυτοί που είναι... εκδηλωτικοί στο υδρομασάζ
9.Κατά 17% οι επαγγελματίες που πίνουν στο μπαρ
10.Κατά 9% αυτοί που πιάνουν κουβέντα στο ασανσέρ
Με ποια κριτήρια όμως επιλέγουν οι ταξιδιώτες το ξενοδοχείο τους; Η τιμή είναι το σημαντικότερο (73%) και το δωρεάν WiFi (63%) το αμέσως επόμενο.
2.Κατά 69% όσοι κάνουν φασαρία στο διάδρομο
3.Κατά 59% όσοι διασκεδάζουν έντονα στο δωμάτιο
4.Κατά 53% οι παραπονιάρηδες
5.Κατά 35% όσοι τσακώνονται
6.Κατά 29% όσοι είναι υπέρμετρα εκδηλωτικοί στην αγάπη τους
7.Κατά 28% όσοι κάνουν πάρτι στην πισίνα
8.Κατά 22% αυτοί που είναι... εκδηλωτικοί στο υδρομασάζ
9.Κατά 17% οι επαγγελματίες που πίνουν στο μπαρ
10.Κατά 9% αυτοί που πιάνουν κουβέντα στο ασανσέρ
Με ποια κριτήρια όμως επιλέγουν οι ταξιδιώτες το ξενοδοχείο τους; Η τιμή είναι το σημαντικότερο (73%) και το δωρεάν WiFi (63%) το αμέσως επόμενο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου